♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, June 13, 2012

Majlis Perkahwinan Along + Mieza | Model Hero Cilik Beraksi...~_^

Assalamualaikum...salam sejahtera

Wahhhh tajuk tak boleh blah ko....strategi nak tarik perhatian korang je nie...ahakss...jgn mare, hihi.

Hero cilik sy nie...w'pun kurang sihat lps keluar dr wad masa kenduri kahwin sepupu sy , dia tetap aktif..perkembangan yg baik, good2 boy.  

Jom berposing poyo bersama Mama Irfan dan Mak Saudara Irfan...hahahahaha, jgn gelak! korang layan Irfan sudahhhh....hahaha..
 Nganga luas haizz ini budak kecik....suka sgt dier.....hehe..

 Senyuman mu menawan kalbu...senyuman Irfan bkn senyuman Achik dier, sila jgn perasan Achik...kah3
Dua org Mak Saudara Irfan yg rajin melayan dier.....(gmba sdikit blur la plak)
 Seronok la tu...nak jalan2...sabar ye syg.......
 Suka bebas2 gini....habis menyulur merata...suka hati kamu la Irfan...hehe..
Tgk gmba ni...mcm muka Mama kecik2 la syg.....Mama kecik2 cute tau...so tentunya kamu pun cute...kah3, perasan.....hihi..
Tapi kamu juga ada iras2 Papa...so adil, syg Mama n Papa sm rata....hihi


** alhamdulillah Majlis perkahwinan sepupu sy telah berjalan dengan lancar, hrp2 dpt la bkumpul beramai2 lg .....insyaAllah..

10 comments:

el said...

hahah xleh bla kcik2 cam muka hang
cute bebeno lah hang nok ms kecik2
tp irfan lagi comey...hahahaha

wantie said...

gambar ke dua tu. nampak mcm tudung adik hang tu bersambung ngan pelamin. hehehe.

best tengok bila irfan dah kemali aktif.

Gieyana said...

Aku tgk Irfan sm mcm Acik dier..:-)

♥MAMASYAZA♥ said...

irfan dah pandai menyulur. dah boleh mop lantai umah le tu...hehehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

Takpe Zura...tgk irfan aktif aje tu...mana ler tak geram dek mak2 sedara dia nk melayan, huhu..

Zura@Iwan said...

hahaha...ada la mcm aku masa gmba last tu...haha

x caya la tu aku cute..keja pcaya bebs..nnti aku resnap pic aku masa bb..hikss..

tp irfan mmg lg comeyy la...hehe

Zura@Iwan said...

hehehe..tudung tu aku yg punyaaa....

alhamdulillah bebs..dia mmg aktif....aku sukaa..

Zura@Iwan said...

ye ke? x leh arr mcm ni...hikss..

mak menakan...hihi

Zura@Iwan said...

aha kaka lama dh duk myulur....tu arr...rajin mop lantai..haha

Zura@Iwan said...

tu arr kak..alhamdulillah dia sehat n aktif....

tmbh plak mak sdara dia rajin layan..best la dier..