♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 8, 2012

Majlis Perkahwinan Along & Mieza | Intro


Assalamualaikum....Salam Sejahtera....

Wahhh lama tak ziarah sini...syg taw ngan blog nie...agak2 korang bleh lupa sy tak? hehehe....

Baru dapat update je nie...tak b'kesempatan, lgpon Hero kecik sy tu br je keluar wad ritu...Alhamdulillah keadaan Irfan dh baik...cuma dia selsema ngan batuk sket...huhu. Nasib baik Irfan keluar wad dah...dapat gak memeriahkan majlis perkahwinan sepupu sy kat Penang nie.....lgpun ramai sanak saudara dah turun ke Penang....tak sabar nak berkumpul. Masa ni la kita dpt beramas mesra ngan sanak saudara kan....kekeke..


Selamat Pengantin Baru dan Tahniah buat Along (Saiful) dan isterinya Mieza....semoga korang kekal higga ke akhir hayat....Amin...

Tarikh : 3hb Jun 2012
Tempat : Pusat Kegiatan Sukan Air, Tg Bungah Penang


# Intro je baru tue.....next story coming soon....hihi...ni pun curi2 update, Autopublish je nie....


6 comments:

wantie said...

menjeling menjeling ku bertentang. mata kita saling memandang. ewahhhhhhhhhh

selamat bergelar suami & isteri yer. :D

Gieyana said...

Menjeling penuh mesra ko! Ekekeke..sori x dpt g psl Munir keja n da lewat sgt....haizz!

ieda said...

salam dikk
oooowh irfan x sihat .. alhamdulillah kalau dia dah beransur pulih ..
x perlah dikk .. paham ;)

selamat pengantin baru buat pasangan
warna biru tuu menariklahh ..
tinggi betul sanggul pengantin .. skrg dah trend kan .. ;)

Zura@Iwan said...

mcm lagu m.daud kilau.....

thks..

Zura@Iwan said...

x per....munir keja kan....thks yer...

Zura@Iwan said...

slm kak....
aha dia kali kdua masuk wad...kesian dia kak...hrp2 lps ni x de la sakit2 nk kena masuk wad...huhu

terima kasih kak..