♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, May 29, 2011

Terima Kasih Tak Terhingga...


Assalamualaikum w.b.t
Hari tu setelah membuat satu entry mengenai daku telah pregnant, ramai kengkawan yg memberi ucapan tahniah dan tidak lupa mendoakan ksihatan aku. Di Facebook, blog dan ada juga yg hantar sms. Bertuah kerna mempunyai kwn2 yg mengambil berat dan mendoakan kesejahteraan kita. Sangat2 terharu....Hanya Allah yg dpt memblsnya….
Aku tidaklah setabah mana…sprt yg diperkatakan oleh shbt baik aku ni yg sudi mbuat entry khas di blognya utk aku. Sgt2 terharu….terima kasih sekali lg shbt kerna hg pun selalu mberi kata2 semngt pada aku dan sll berkongsi ceta kan..……hehehe..
Aku tidaklah setabah mana..kalau Allah tidak m’beri kekuatan pada aku n hubby sure aku tak dpt hadapi semua ini kan….kalu nak dikira titisan airmata ini…mmg taw nk ckp lah..dah lali kut…hehe..Jika menangis keluar airmata drh sekali pon, jika bkn masa kita….redha je la kan..yg penting rajin berusaha.
Susah nk ckp…walau mcm pon kita kena lalui kan….mungkin aku baru 5thn lebey…mgkin sket je ujian ni pd aku banding yg melalui 6-10thn tu….mereka lebih tabah dan kuat….Sebenarnya kekuatan itu dtg dr diri sdiri dan Allah tlh mberi kita kekuatan itu…aku akui itu….ku jua ada kelemahan. Kata2 semangat dan doa dr kaum keluarga dan shbt handal adalah slh satu factor yg mberi kekuatan pd aku dan hubby utk mghadapi ujian ini semoga stiasa bsabar…..Terima kasih pada semua…aku mengalu2kan kdtgan korang ke blog ni lagi kalu berminat utk mengetahui kisah aku yg bakal menanti kelahiran org baru dlm keluarga Zura@Iwan ini…insyaAllah…
~ Sorry lah 2-3 entry aku ni ada sedikit menyentuh jiwa….maap la kalu korang boring…iye lah…idea ni je yg ade pon…hahaha…

14 comments:

Cik Puan iLa said...

Sentiasa bersyukur n berdoa dan Alhamdulllah,Tuhan bagi kekuatan n rezeki...Semoga akak n baby sihat.Tahniah ye! :)

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhhh....akak pun tumpang happy. tahniahhhhhh....tahniahhhhh, jaga diri baik2 ok, jgn terlalu lasak, jgn angkat mende yg berat2 ok.
minta maaf, akak tak sempat nak baca n3 annoucement pasal preggy tu, server kat ofis slow, mood bw pun makin slow

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Cik Ila

ye betui tu...jgn lupa pad Dia..

thks dear...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@♥MAMASYAZA♥

terima kasih byk2 kak.....ok kak...

x per kak..ni kak dh taw pon dh sonok sgt...hehe

atuk said...

Assalamualaikum Zura

mulakan drp sekarang untuk buat amalan bagi melahirkan anak yg soleh

tahniah

ps:(antara doa yg dipohon dihadapan Kaabah, untuk kekawan dan saudara mara yg masih menunggu zuriat)

Wassalam

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Rozali

Waalaikumussalam....

insyaAllah...akan diamalkan...terima kasih Atuk..

syukur rezki dr Allah...

ps: sy jua mdoakan kwn2, snk saudara yg masih lg menuggu zuriat...insyallah..

Dee said...

tahniah..jaga kandungan baik2..sbb ianya rezeki pemberian Allah yg tidak ternilai..

Dea Sara said...

wahhh...lama x jenguk sini...at last ada good news...tahniah zura...jaga diri and coming baby baik2 tau...moga semuanya selamat dan sejahtera...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Dee

terima kasih Dee....insyaAllah km akan mjg zuriat ini dgn baik..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Dea Sara

ye Sara...lama gk sy x jenguk blog sara...thks sara....
amin...mudah2an..

Gieyana said...

Sama2 lah..biasa jer tue..tumpang hepi bila hang tunggu lama nk dpt bb kan..kejap jer kan..dh 5bln dh..:)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@Gieyana

hehe....tu arr...tp selagi x kuar bb ni...masih lg blm bjaya kan..hehe...
insyAllah mudah2an slmt higga melahirkan..thks..

el said...

x sabar nak ikut perkembangan hang zura..aku dable triple hepi nak tau hahahahaha...
x sangka eh honeymoon main2 kt genting menjadik..ni benih genting korg bw balik la eh..kehkehkehkeh
papepun sgt2 bersyukur
org berbuat baik Allah akan balas x gitu..:)

semoga hang selamat smpilah meletop..

ha rskan lah nikmat azab beranak hahahahahaha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@el

hehe..thks my fren...ku bdebar2 pon ada ni..cm masih x sgka lg ni..hehe...
haha...rezki kan...Allah nk kasi ..x taw la lekat kt genting ke cm mn..hehe....

aminnnnnnnnnn...semoga aku slmt semuanya....

sbr je hg ni...moga2 mudah aku bsalin nnti....aminnnnnnn