♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, May 26, 2011

Tak Jadi NK kita tengok F5

Ekceli malam tu nak gi tengok Nur Kasih, tetapi sampai je di pawagam...terus kitaorg tukar pkran tengok ceta yg lebey awesome...Fast n Furios 5....naseb baik still ada seat kosong...last minute bley tukar pkran...haha. Gamaknya kalu dah booking n dah bayar ceta NK tu...sure la tengok kan...hihihi..
P1130675
Ada gaya tak? hihihihi....aku dan adik2 tsyg, bw dorang jenjalan tengok wayang...hikss...
P1130676
Movie yg bestt.....ceta yg penuh dengan aksi dan tak banyak cakap....ada adegan lawak, romantik sure ada la....dan semestinya aksi lumba keta arr.....lakonan mantop Vin Diesel, Dwayne Johnson(The Rock) dan Paul Walker. Ku n Mr hubby mmg suka tgk movie action ni...hehehe...tak le mengantuk dalam pawagam tu...hikss...
P1130677
Me dgn pewot yg makin nmpk perubahannya, awai2 dh bw bb masuk cinema tgk movie action plak tu...hehe.......lps je blk tgk F5 tu....hubby pun tak lupa melakukan aksi drift dier...hihihi....tak de lah...tipu je...hehe. Len kali lah tgk ceta NK tue....tak pun tggu je ditayangkan di Astro First tu...hehehe..

Tambah2 aku skrg ni....bila after work je, nk kuar jenjalan mlm2 letih sket...tp keinginan nk jenjalan tu kuat....hehehe..

8 comments:

fazilzura said...

wahh , xpe .. aktif kan diri anda.. cm haku le, tgk je ler anak ku tu ..

zura@iwan said...

@fazilzura

hehe..tu arr..time mlm dia letih sket....aha..akil mmg aktif..hikss

el said...

aku pun tgu kat astro first cite NK tu tp kata dlm pawagam sahaja so xde lah kot no

Gieyana said...

weh..citer NK tue x brp best..lebih baik citer nie lg..hg tunggu kuar DVD lah...

Tp myb dlm NK tue da babak2 yg yg touching especially tang Adam n Nur yg sukar nk dpy anak tue..

atty's said...

itulah..fast5 lagi besh..ni mesti dlm peyut baby boy..nak tgk org racing2 kete ..

zura@iwan said...

@el

tu arr aku pon dgr cm tu...huhu...ada kt pwgam je la ek..

zura@iwan said...

@Gieyana

aha...tu aku leh tukar pkran tu..haha...tp dgr kata x de keluar DVD pon..huhu

tu la psl...stgi aku nanges plak..

zura@iwan said...

@atty's

aha kak..best ceta F5 tmbh2 dgr sound sistem kt cinema tu..perghhh...
amin....mudah2an kak...boy x per..gurl pon x per...syukran2...lgpon mmg suka tgk movie action ni..