♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, May 8, 2011

Sayangggg Makkk.....siapa tak syg mak kan?

Hari ini adalah Hari Ibu utk semua para ibu2....oleh tu ku nk ucapkan Selamat Hari Ibu kpd semua ibu2 dan bakal2 ibu yer.....Me? insyaAllah bakal la kan...hehe. Semoga tertunai akhirnya impian ku....Amin...

Sebenarnya setiap hari adalah hari ibu kan....setiap hari kita mendoakan mereka dan mengingati pengorbanan mereka mengandungkan kita selama 9bln....dan melahirkan kita ke dunia ini dengan kesakitan yg tak dpt nak digambarkan..dan pada yg telah mengalaminya sgt bertuah, kerna inilah keistimewaan yg Allah berikan pada kita yg bernama wanita....syukur pada Allah s.w.t kerna memberi kesempatan ini.

Selagi mereka masih ada di dunia ini....luangkanlah masa bersama mereka...aku pon rasa tak cukup aku bls jasa pd mak aku..... mak yg tak pernah mengeluh selema membesarkan kami adik beradik, Ya Allah panjangkanlah usia Mak dan Abah....berilah kesihatan yg baik pada mereka....Aku sangat sayang pada mereka........terima kasih byk2 Mak kerna telah melahirkan Angah dan adik beradik ke dunia ini sehingga kami mbsr dgn sempurna...tiada hadiah yg dpt mbls jasa Mak selama ini...hanya doa2 dr anak2 mu ini semoga Mak sentiasa memperoleh kesejahteraan hidup dan dipanjangkan usia....

Dan...tak lupa pada arwah Mak Mertua ku......ku sedekahkan Al-fatihah padanya..semoga arwah tenang di sana......Allah lebih sygkan arwah....owhhh....so touching......cukuplah la setakat ini, kalu diteruskan kata2 ini....aku akan menitiskan airmata......pity pada mr hubby sbnrnya....slh satu kekuatannya telah pergi selamanya.....

*Sayangilah dan berbaktilah pada mereka selagi mereka masih ada.....

12 comments:

Ummi Eisya&Amani said...

tul..maklah segalanya..

Ummi Eisya&Amani said...

tul..maklah segalanya..

♥MAMASYAZA♥ said...

ibulah segala2nya dlm hidup kita

puan nina said...

selamat hari ibu ^_^

tolong vote danial boleh..?klik n like je kat cni danial

terima kasih =)

Nana said...

epi mother's day utk semua ibu2
btol...mak la segala2nya

fazilzura said...

alfatihah tuk arwah ibu mertua mu ..

kalau nk story psl ibu .. rs nye x tertaip ... huhuhu

MataHati @ MH said...

actually setiap hari adalah hari ibu. jasa mereka harus dikenang setiap saat dan ketika.. i love mom :)

zura@iwan said...

@♥MAMASYAZA♥

betui kak....huhu

zura@iwan said...

@puan nina

slmt hari ibu utk puan nina

zura@iwan said...

@Nana

slmt hari ibu utk ko....

zura@iwan said...

@fazilzura

amin...thks ye beb.....

aha....mmg x ttaip kan..

zura@iwan said...

@MataHati @ MH

yup....stiap ari adalah hari ibu.....segala jasa ibu n bapa sharusnya dikenang sll...

i always love them...