♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, August 29, 2010

Ku Rindukan...

Sedih pabila mengenang kisah2 dulu....pabila ku balik ke kampung halaman hubby, ku mula mengingati zaman sekolah dan remaja ku. Aku membesar fasa remaja di kampung halaman suamiku kerna kerjaya Abahku yg t'paksa b'pindah ke satu tempat ke satu tempat atas arahan atasan, apa nak buat...jd di Bumi Baling ni lah ku ketemu jodohku sekarang..hehehe..

Memang ku rindu zaman2 budak2 sekolah dulu...tak payah nak pk mcm2 hal kan...hehe.

Ku rindu zaman remaja yang sudah bleh b'pk soal cinta cintun nie...hahahaha...

Ku rindu pada kawan2ku...yg sama2 b'juang mencari ilmu utk masa depan...dan pada semua kawan2 ku di mana korang berada...

Ku rindu saat berada dengan ibu bapa dan ahli keluargaku...b'sama adik beradik yg semuanya perempuan...gaduh tarik2 rambut(hahaha lawak je la..)..hahahaha....

Ku rindu pada saat di mana ku sah b'gelar menjadi isteri pada suamiku yg t'cinta....hiksss...


**Semoga semua kerinduan ini menjadi keabadian cintaku hingga ke akhir hayat.....Amin...

^~^ Tiba2 idea t'cetus plak bila sedang bersiaran di Baling....hehehe....opsss MIL sebok di dapur aku duk bermadah b'helah kt dpn lappy lak....hua hua hua...


2 comments:

Rizziela said...

Saat kita kanak2 & remaja memang bestkan? Kalau boleh nak g zaman tu ajer :D

zura@iwan said...

Rizziela~

Aaahhh...tp nk buat cm mn masa blalu kan....kita hnya bleh rindukan n kenangkan semua itu...hehe