♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, August 24, 2010

Berbuka puasa di SP..

Alhamdulillah hari ahad ritu dapat jemputan berbuka puasa di rumah best fren hubby kat SP, lgpon kitaorg kalau balik SP selalu jugak terjah umah diaorg...lepak2 sembang2 mkn2 sekali. Cuma gi cuti2 mesia je blm gi bersama2 lg...insyaAllah bila tu tak tau ler, byk commitment masing2...hehe.
Owhhhh...ada gmbr mknan lg ler....sowiiii er...
ekceli aku buat puding jagung nak kasi best fren masa gi rumah dia berbuka ritu...buah tgn kekadahnya...hahaha. Rajin sket2...buat je la....


Hasilnya....sudah di potong2 nak bw bekal...hahahaha...
Sepanjang perjalanan ini....lembah dan lurah ku lalui...(hahahaha..nyanyi plak dah), sepanjang perjalanan ke SP ritu, cik abg consentrate drive....haku plak sebok snap pemandangan indah ni....suka tgk pemandangan, terasa tenang jerk...ajak cik abg tgk sama...dia kata nak tgk mcm mn ni, tgh drive...adusss....kakaka...sbr je la aku ni...hahahaha...



Beberapa hasil "tangkapan" haku....nice view....Subnallah...

Kalau haku ngan cik abg bgmbr kt cini kan cantik....tp apa kekadahnya aku nk henti tgh2 highway ni, sapa plak nk tlg snap...kakakaka...

** Wokeh....jumpa lg di lain cerita.....aku mendoakan kesejahteraan kalian sekeluarga, semoga di bulan ramadhan yg mulia ini amalan kita diberkati oleh-Nya...amin....

8 comments:

shi3la said...

hohoii kuningnyerrr...comel nau nak makan pon sayangg..

beb,Sp ngan Penang tak jauh ker...macam jauhh jerk..view ko hambek tuh memang chantek.

ikiqzana said...

lama dh x buat puding jagung tu.. feveret tu..

Connie said...

sdpnye puding..

zura@iwan said...

sheila~

aahhhh tlebey edit tu...nmpk kuning sgt...hahaha...

haizzz...mn jauh la wei....guna highway lebey kurang 40minit gitu je, kalu speed bleh la stgh jam...hahaha..

zura@iwan said...

ikiqzana~

owhh ye ke...kita pestime buat...haha

zura@iwan said...

connie~

bleh la rasa....x terrer sgt...haha

Dee said...

siap ada ceri atas puding jagung..menarik..

zura@iwan said...

Dee~

hahaha...sj nk kasi ceria...