♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, August 27, 2010

Hohoho....

Salam..tak de idea nak hapdet..and malas tul hari ni....

Salam menyambut hari nuzul Al'Quran kepada semua umat islam, slmt bercuti kepada yang dapat cuti tu....boleh lena2 kat rumah yer....hikss.

Peristiwa Nuzul Al-Quran berlaku pada malam Jumaat, 17 Ramadhan, tahun ke 41 daripada keputeraan Nabi Muhammad SAW. Perkataan 'Nuzul' bererti turun atau berpindah dari atas ke bawah. Bila disebut bahawa Al-Quran adalah mukjizat terbesar Nabi Muhammad SAW maka ianya memberi makna terlalu besar kepada umat Islam terutamanya yang serius memikirkan rahsia Al-Quran. (sedikit info pasal nuzul Al-Quran).


Tapi..sonoknya...haku akan bcuti start besok smpi la ari merdeka....yehaaaa.....rest relaxkan pkran...hehehe..

Slmt hari merdeka yang ke 53thn.......hepy weekend.....

8 comments:

Rizziela said...

Lamanya bercuti..ni yg jeles ni

Ziela x ambil cuti langsung..hari ni pun kena keje. Isnin pun keje lagi

zura@iwan said...

hehehe...sekali sekala ziela amik hari senin smbung merdeka...

arini dh la kena keja...boring...hehe

fazilzura said...

hamboiii ... lama cuti msia yeeeee..

Farra Dhelina said...

ramai yg cuti sakan kan..heee

Gieyana said...

Selamat menyambut Nuzul Quran...lama cuti..best2..

zura@iwan said...

fazilzura~

hehe..cuti relaxkan pkran...

zura@iwan said...

Farra~

aahhh kena sakan..alang2 deret cuti...hahaha

zura@iwan said...

Gie~

slm nuzul alquran...hehe...cuti 4hari pon rasa cm kejap je ni..hehe