♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, January 29, 2010

Sepi Tanpa Berita....

Kengkawan ada jenguk ke blog haku nie....jika ada kengkawan yang dtg ziarah blog haku ni maap la yer blog ni sunyi jerk tanpa kabar berita.

Tapiiiiii......tuan empunya blog tak sepi, masih ada berkeliaran di blog2 korang dan di fesbok terutamanya, sejak bila haku aktif berfesbok nih...hahahaha.. Kalu free Haku suka ronda2 kat blog kengkawan bc citer2 korang mn yang berkesempatan la yer.. Cume haku tak rase nak hadpet cite kat blog ni, sbb tak de yang menarik pon cite haku, picca2 pon non adoo.. Jeles gak haku tgk blog kengkawan byk yang berhapdet...hiksss.

InsyaAllah jika ada citer yg menarik haku sharekan kt cini yer....hrp2 korang tak lupakan haku. Kalu korang nak lupakan jugak nk buat cm mn kan hak masing2...hiksss, ayat tak bleh thn...thn sedisss...kahhhhh!!!

Haku chow chin chow dulu yer....kalu ada apa2 rojer haku..ahakssss. Haku sentiasa berada di hati korang....ayat x bleh blah plaksss..wakakaka..


^~^ Mr hubby kena gi berkursus lagikk...weeken haku yang sepi jugak tanpa Mr Hubby..huhuhu. Haku belah balik kg la.....best gk...hikss. Semoga Mr Hubby selamat dalam perjalanan pergi dan pulang, Doakan perjalanan haku juga yer..kalu haku jadi balik kg ler.

17 comments:

[-suziey-] said...

ya lor..rindu wei kt n3 ko..sabo je..buang M beso tu wei,...

zura@iwan said...

weii...haku bkn Mls daaa....haku cume x de idea & x menarik citer nk share kt cini..hikss

~Zetty84~ said...

patut pun lama akak x berupdate...
sepi tanpa berita..
cian akak, dok coang2 kat umah...

zura@iwan said...

Zetty~

hiksss...ada jengah umah zety gk...
x per, besa la abg kak sll kursus...

fazilzura said...

sonang je.. tepek hari2 menu ko heheheheh

fazilzura said...

sonang je.. tepek hari2 menu ko heheheheh

zura@iwan said...

fazilzura~

ishhh...x mo haku tepek tiap2 hari menu mkn plak..kang lg org bosan kan.
cm tu haku kena buat blog resepi mskan...kekekkee

Gieyana said...

nnt hang ada masa hg citer ar..la nie relaxkan diri dgn citer kengkwn dulu..kekeke

zura@iwan said...

Gieyana~

tgk la cm mn...ada mende nk cite, cite jerk. lyn fb jerk skrg...kahhhhh

alyyani said...

yela, baru aku perasan yg blog ko ni lama menyepi. harap semua ok.. :D

~Firsya~ said...

patut la xberupdate...sepi jek,hehehehe...btw,cpt2x buat entry baru oke,dh kangen bangat nie....

zura@iwan said...

alyyani~

hikss...ko lama x masuk blog haku gk kan..tu yg x pasan..hahahaha..semua ok...

zura@iwan said...

Firsya~

aaa sepi jerk kan....insyaAllah ada citer akak citer la yer...bye2..

wantie said...

Ala.. sesekali rileks apa salahnya. tapi jgn rileks ters dah ler.. kik kik kik....

windu ler nak tau citer terbaru hang..

zura@iwan said...

wantie~

hikss...mcm relax trs jerk haku nih..hahahahaha..

ala..citer haku x de mnarik sgt pon..

ummuabdullahsyaakir said...

Salam zura moga sht n ceria selalu...dh lma tak singgah sini..rindunyeee ^-^

zura@iwan said...

ummubdullahsyaakir~

slm....alhamdullillah kak sehat....tu la lama x dtg yer...nnti dtg sll la yer..