♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, March 4, 2011

Kaulah Segalanya

Mungkin hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang kuinginkan
Di saat-saat ini
Kau takkan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Tuk mengatakan yang sesungguhnya

Kaulah segalanya untukku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakanmu
Tiada lagi yang kuharap
Hanya kau seorang

~Broery Marantika~

Lagu petikan di atas ini adalah lagu yg ditujukan oleh En Iwan utk wifenya Pn Zura..tapi kali nie....isteri tercintanya nak tujukan balik lagu ini utk suami tersayangnya iaitu En Iwan.....terasa sayang sangat mendalam terhadapnya...mmg tak dapat melupakan mu walaupun sejenak cuma...huhu.

Counting his birthday....hehehe..dont know nak kasi adiah apa...but he always said...tak nak apa2...bazir duit je...but i know he sure want baby. ..kan??.hehehe...sbr ye sayang....Allah itu Maha Pemurah.....banyak2 kita meminta pada Dia agar diperkenankan....dan apa yg kita impikan akan ditunaikan tak lama lagi.....amin....Percaya pada rezki Allah...itu yg pasti....yg penting kita happy bersama kan....hehe.


~ Edisi entry romantis ngan jiwang sket rini...hehehe..


26 comments:

wantie said...

aku memang suka lagu lagu brorey ni. sungguh puitis. memang lagu lagu dia touching ler wei..

Anonymous said...

hahahahahha nice 1

Rozali said...

Assalamualaikum Zura

romintis nyerrrrr

Wassalam

zura@iwan said...

@wantie

aha...lagu dia puitis kan....hb aku mmg suka lagu2 dia...

zura@iwan said...

@Anonymous

sapa anoy ni?

zura@iwan said...

@Rozali

Waalaikummusalam...

hikss....jiwang plak ari jumaat kan...hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

yeah layan jiwang nampak...

yunz_02 said...

insyaAllah akan ada semua tu.. Allah maha mengetahui apa yg tersurat dn tersirat.. anyway hepy advance beday to iwan yeah.. :)

Zur@ZaRi said...

alalalala... nak beromatik plak eh...
cute... hope maintain romantik yer...:p

Gieyana said...

weh..layang jiwang ker? lagu nie mmg best..aku pon suka..:)

zura@iwan said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

hahaha...syok lagu ni...tmbh2 yg tsyg tuju lak..hehe

zura@iwan said...

@yunz_02

insyaAllah yunz...thks yer......Allah Maha Mengetahui....itu sudah pasti...

thks jugak wish bday awal tuk my hb..hehe...

zura@iwan said...

@Zur@ZaRi

laki ku kdg2 romantik..ikut mood gk tu,,hahaha..
amin...

zura@iwan said...

@Gieyana

aha...lagu ni best...sekali sekala kan,..lgpon lirik dia sket je..tp bmkna tu...

ppb_ppkp said...

insyallah....rezki bt kalian..
mcm aku la..hadiah birthday rizal jan baru2 ni..our nuhlan ilham hasif.. begitu jugk ngan besday aku br2 ni..n our 5th anniversary 11mac ni..

Nureen said...

suka dgq lagu ni.. lama dh x dgq di corong2 radio..
InsyaALLAH... sama2 kita doa yerr..

Rinna said...

Insyallah moga diperkenankan.. dan doa dan usaha itu yang penting.. :)

wantie said...

Amboi.. romen lentik nampak?

Kalau bab adiah tu, aku suggestkan yang paling murah tapi yang paling bernilai.

ciuman istimewa dari hang untuk dia.

CuTeMiUt78 said...

lagu yg memang romantik kan.. eemmm takpe.. doa2 dan berusaha ke arah itu.. insyallah.. satu hari akan terjadi jua

ieda said...

aduhh dik romantisss banggat .. hermm kalau hari2 ada ucapan mcm nie indahh nya dunia kitee kan :)

zura@iwan said...

@ppb_ppkp

insyaAllah iemah....jika tlh ditetapkan rezki utk aku...x ke mn kan....macih ye dear...

zura@iwan said...

@Nureen

lagu lama..mmg jarang org nk psg..hehe...
insyaAllah...amin..

zura@iwan said...

@Rinna

macih kak...ksbran itu ada hasilnya..

zura@iwan said...

@wantie

mn ada romen2 lentik..hahaha...

ye...itu mmg hb duk request ler...hahaha...x per nnti ku ajak je dia g beli apa yg dia mau...hehe

zura@iwan said...

@CuTeMiUt78

aha kak...lirik sikit je..tp dlm maknanya kan...

macih kak..amin..

zura@iwan said...

@ieda

lagu ni lama si dia kasi...masa anibeseri ke brp ntah..ingt smpi skrg..hehe....