♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, November 4, 2009

Hmmm…

Owhhh..title entry penuh dengan makna di sebaliknya, jgn ingt sekadar “Hmmm” tu tak de makna…hiks..hiks…hiks. Sendiri pikir la…hahaha..

Ekceli nih kesinambungan entry dari citer aku balik kampung weeken hari tu..kata nak upload picca kan, so janji telah ditunaikan….dapat gak kenangan bergambor, hehehe.

Tapi kat depan2 pintu masuk wad nie, dah gtau camera no entry…aku bleh lg “tembak” curi2…kahhhh. Ehh..Iwan yg ask me snap ok..kui3x…
P1080129 Sesi melawat Ayah Iwan..P1080128Mak Iwan masih tersenyum walaupon ku tahu dia amat2 susah hati…..huhuhu…


Hmmm lagikk……..
P1080130
Cinta Hati Dinda……hari nie dier akan pulang ke kampung bersendirian tanpa isteri tercintanya…ewah2
P1080131
Sebelum tue kena la peluk cium Dindanya…wakakaka….lawak plak aku citer gini.(geli2).


pstt; sure windu giloss aku d'buatnya...huhuhu....x per2 ada 3G, lps windu eden gk..hikss

30 comments:

wantie said...

ha.. ha... wajib wajib kalau nak tingal kena polok cium dulu. cam tue ler somi mithali..( bukan misai pak ali tau)...

oooo ko langgar peraturan yer.. kan dah ckp tak leh snap photo, naper ko snap jugak.. ekekek emo plak aku pepagi ni...

ikiqzana said...

zura.. muda nyer mak iwan.

AINANAM said...

kita doa2 semoga bapak iwan sepat sembuh sepertia sediakala...amin

neezareef said...

kt spital x leh snap gambo ek..

10 said...

lor... apesal x cakap awal2? kalo x bleh la org singgah hosp baling ari tu... org balik kg gak...

ku merindu... merindu padamu yg satu... heheheheheee...

el said...

sndiri geli tgk..aku yg tgk pun geli
kahhhhhhhhhhhhhh..xpe aku suke tgk kegelian ko tu..kahhhh

abish lah ko kerinduan membuak2 la
jgn abis dinding ko ko buat lubang sudah..kahhhhhhhhhh

CINTAMANISZ Lite said...

uii...tgk tu hero bollywood ler..mcm shahrukh khan punya spek ajerk...hihih..

Beruntung ler hang dpt hero bollywood..hihi lagi dan lagi..

Semoga ayah mentuanya cepat sihat ye..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..heh.. peluk cium bila kena tinggal tu.. biasa aaarrr... pengubat windu2 gitu...

fazilzura said...

emmm mak wan tu cover .. biasa ler x kan nk tunjuk plak depan anak2 dia kan ... hnya Allah yg tau isi hati nye..


** amboi koooo.. sakan posing maut tu ..

Iena said...

amboi kamu... kemain...
tp mmg betul, kasik bekal peluk cium secukupnya!

zura@iwan said...

wantie~

tu la mmg la wajib wooo kena peluk cium bagai..wakakaka..

uitt...aku snap x buka flash...idak mmg nurse2 citu perasan la..hahaha..

pstt; blogger tegar la kononnya..

zura@iwan said...

ikiqzana~

muda yer...baru 40an..hehe

zura@iwan said...

AINANAM~

aaa semoga cepat sembuh la...amin..

zura@iwan said...

neezareef~

tu la x leh la tuh..sbb dpn pintu dh ada sign no entry..hikss..

zura@iwan said...

10~

ala 10 mn akak tau 10 blk kg ritu..huhu..lgpon emergency tuh..

aaa rindu merindu...

zura@iwan said...

el~

tu la psl..aku citer aku sdiri geli lak...wakaka...ang mmg smur suker..bab2 geli2 tu suka la..ahaha

weiii kureng asam ang...agak2 aku nk buat apa ngan dinding umah aku tuh...caitt..

zura@iwan said...

CINTAMANISZ~

kahhh akak nih...tiba2 hero bollywood mali lak..kui2..

hati ni bkenan pada dier la kak..x dpt nk ckp cm mn..encem2 x..kakaka..

tenkui ye kak...semoga sembuh ayah iwan..

zura@iwan said...

Cutemiut~

betui2 tu peluk cium sblm kena tiggl tu dh mmg perkara wajib gituww...kahhh..

zura@iwan said...

fazilzura~

tu la mmg arr...MIL aku mmg jenis gituww...suker buat lawak gk..tp aku phm la time gini kan..

pstt; hahaha...scara x sengaja terposing gitu la..

zura@iwan said...

Iena~

kakaka...kemain ye aku....terposing gitu...mls nk snap len lak...

betui2 pgubat windu ko...

miDguRL said...

hehehe geli2 erk kak..notty tau

opsss..tp xper x lme lg org leh join cite geli2 same2 hahahahahahahhahahaha t'gatai sudehhhh =P

Dee said...

sporting sungguh cik abe mu itew..

zura@iwan said...

miDguRL~

mmg notty2 akak mu nih..hikss

owhhh bila nk tawin nih? jemput na..hehe

zura@iwan said...

Dee~

bleh la...sporting gk la dier tuh..hehe

[-suziey-] said...

waa rugged mak mentua ko yek..hehe..:p

wei aku pn kesorangn daaa..hubby aku bw fil aku g penang..ade medical appointment..huhu..so kita serupa la..

Gieyana said...

moga bapa mertua ko cepat sembuh k..

zura@iwan said...

suziey~

mmg rugged..kekeke...

owhh ya ka...ko x itut? hehehe...

zura@iwan said...

Gieyana~

tenkui yer...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhu kita pun esok en shukri kena g outstation kat melaka..huhuhu rindu jugak...

insya-allah doakan yang terbaik tuk ayah iwan..amin..amin

zura@iwan said...

Purple~

ya ka...mmg sure windu punya...hehe.

pstt; hb kita dh ada kt png nih...tenkui ye doakan utk ayah mentua kite..