♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, November 12, 2009

Ain..Ain..Ain..

Nak citer pasal anak menakan aku kejap la, masa balik kampung hari tue…teletahnya menciut hati kami..hiksss..

Suruh dier berposing haku nak amik gambar, juz guna handphone jerk…ini lah action2 dier..

Tengok....buat posing tuh...hikss
Cayang Mak Ngah....huhu..
Mak Ngah cayang pulak yer.....hikss...smpi cm tu sekali Ain ko yer..stim ka..kahhh..
Wif Mak Cu dier...suka sakat menyakat...hehe

29 comments:

el said...

mak cu tu adek ko ke
comelnyerrr

alyyani said...

bestnye ramai anak buah kan. kalau balik kampung mesti meriah. ain tu sayang kat ko tuh.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lebih kurang jerk muka ain nan makcu dia..heheheh
uwaaa rindu anak menakan ku jugak...

leadleedeea said...

awwww cute gilos..nak2 part yg cium2 tuuu...takkan stim kot kan..ahahhahaa~!!!

miss u sis~! :)

zura@iwan said...

el~

aaa adik bongsu aku la...hikss..

zura@iwan said...

alyyani~

aku anak buah belah mak aku br sorang arr...hehehe...

mmg la kalu aku srh syg dier syg la..

zura@iwan said...

Purple~

eh sm ka muka ain ngn mkcu dier tgk x sm jerk...ain nk sm cm muka mak yang dier ..hehe

zura@iwan said...

lead~

hahaha...sj ain buat cgitu...akak la kata stim..kahh..

miss u too..

ikiqzana said...

comel.. comel.. dorang ni. Bape tahun ain gan mak cu dia tu zura..?? sebaya gan sara ker?

fazilzura said...

alahai sweet nye ...
heheh gaya cm akil .. kalau posing suke senget2 gitu ...

mamamiera said...

sweetnye lah budak ni..
ank buah ko ngan adik ko comel sgt..
tetibe i pon tringat zaman i budak2..
bestnye kenangan mase tuh..
rase nk pusing je mase tu balik.. ;p

zura@iwan said...

ikiqzana~

Ain dia umor 2thn 5bln dah...Mak cu dier dia dh 7thn dh...hehe

zura@iwan said...

fazilzura~

aaa dia suker buat cm tu...hikss

zura@iwan said...

mamamiera~

hehehe...tu arr sweet aku tgk diorg..
tu la kan tingt zmn kita ms budak2 dulu kan..hikss

AINANAM said...

mama dia xsweet ka?....kakkakakak

CINTAMANISZ Lite said...

ain ni beruntung sunggoh pasal dia sorang aje jd cucu kesayangan, anak sedara kesayangan....best ler...

Hmm...tp akak rasa...mesti ain pun tingin nak ada adik sedara kesayangan pulak, kan?? semoga ada rezkimu, dek..Walaupun baru kenal..tp akak tetap mendoakan rezekimu itu...Amin..

shi3la said...

wehhh ko ader adik kecik lagikk yerk...samer arrr ngan haku...adik bongsu sekolah rendah lagik..memang leh kamcing ngan anak sedara...cam adik badik jerkk walhalllllllll..........

zura@iwan said...

AINANAM~

mama dia sweet la tu yg ank dia sweet..hikss

zura@iwan said...

CINTAMANISZ~

tu la kak...ain sorang la ni anak menakan yg ade...manja2 gituwww...hehe

insyaAllah kak rezeki sy ade...cuma kita bsbr menggu jerk...terima kasih akak kerna mendoakan sy...amin..

zura@iwan said...

shiela~

aaa aku ada adik bongsu sekali...br darjah satu tuh..hikss, subur mak haku..kahh..
tu la...cm adik beradik kan anak mnakan & mak menakan..hehe. suka duk gaduh gk depa nih..

10 said...

oooo... sudah jumpa ek dgn maksu dia?

zura@iwan said...

10~

aaa...sudah peluk cium ponn..

wantie said...

La... baru aku tau hg ada adik kecik lagi....

Sonot kan ada adik kecik. aku tak merasa la. sebab beza umur adik aku ngan aku 2 thn ja.

Hai.. cam na rasa ada adik kecik ni yer.. mesti macam macam nak beli bagi dia kan..

ibu_umairah said...

alahai comel nya......kalau org kata anak zura ini,pecaya tau!!!!

-zura soory ek lama dah tak jengok ke sini--

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.hik.. sakan dia duk posing2 ya

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.hik.. sakan dia duk posing2 ya

zura@iwan said...

wantie~

lorr ang br tau ka...aku mmg ada adik kecik la..hehehe..

syok gk wei ada adik kecik...rajin gk la beli bj ker..hehehe..

zura@iwan said...

ibu_umairah~

kekeke...mn yg sm tu as? cm anak zura lak..hikss..

x per...phm2...free siggh la cini yer..

zura@iwan said...

cutemiut~

tu arr...suker dia posing gitu..hehe