♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, August 19, 2014

Hari minggu ...

Assalamualaikum...
Weekend hari tu...

Sabtu ....kena mengasuh kakak-kakak sepupu Irfan...Irfan pun suka sangat la.....so kita bawa dorang jalan raya, petang baru keluar noh..tunggu Baba balik...

Mama Long hangpa yang poyosss...hahaha..kita raya dua buah rumah, masa ni kat rumah kawan Baba...kawan keja kesihatan kan, ada la teleskop ni ha....budak-budak ni gi main....mau kena marah baru tau...haha..

Dah macam anak tiga nie..hehe...ada gak kenangan berlima ambil dari camera kawan suami...hikss

Ahad , petang dah lewat baru rajin nak keluar.....Baba nak bawa mandi kolam kat rumah adik dia kat Bukit Gambir...teruja la depa...

 Irfan pada mulanya tak berapa berani...lama-lama tak mau naik ha....

kasi pelampong.....sonok melompong...hahaha....

Ok dahh balikk......

thks ya drop by here...
nanti rajin update lg noh..



6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

seronoknya :)

Rizziela said...

mestilah seronok..ramai kawan kan

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Budak2 jumpa kolam Memang kesukaan yg meletop dorang lah zura.. mahu tido Kat kolam tu kan ehe ;)

el said...

bestlah depa tu dpt mandi kolam...untung ada adik yg umah ada pool hahaha...

aah nape ngan muka poyo uols tu dah kenapa tu haha

Chekgu Azrine said...

anak2 rin kalau jumpa kolam pun cma orang jakun..hahahaha

Siti Fatimah said...

Kalau anak anak aku.mansi.kolam tu mesti tak.mo balik