♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, August 18, 2014

Cerita Aidilfitri 2014 || 14 Syawal 1435H ~ Open House Raya di Alor Setar

Assalamualaikum...
Salam isnin korang..Salam Manis dari saya sekeluarga...
Alhamdulillah kembali bertemu di sini...

Maaf ye...masih ada cerita syawal yang belum habis..
#lemparbelakang 14 Syawal 1435H

Dapat jemputan open house raya dari sahabat kita Ieda Zakaria as a blogger juga tapi tak berapa aktif dah sekarang....:(, hati membuak-buak nak meet Ieda setelah sesuatu yang berlaku terhadap keluarga beliau..Alfatihah buat bidadari syurga, Aisyaa Damia..

Kebetulan kami weekend ada stay kat Sungai Petani, hari Sabtu Rozie datang rumah ada juga plan nak jumpa kat sana sekali lagi...kalau ada jodoh la....

He's so cute boy...hehe..

 Love Daddy...

 Love Mommy...

Yeayyy....dapat jumpa mereka di sini....Wanie, Ieda dan Rozie....Alhamdulillah dengan izin Allah ketemu mereka, walapun saya sampai lambat, dorang pun dah nak balik....huhuh

Majlis Amal Kutipan Dana untuk Gaza....berserta Jamua Hari Raya Aidilfitri....Alhamdulillah sama-sama kita membantu mengurangkan beban penduduk di sana...



Ieda...semoga ko diberikan kekuatan dan ketabahan untuk mengharungi ujian dari Allah, berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...sebenarnya, aku nak juga tanya perihal arwah Mia, tapi lidah aku kelu dan rasanya tak sesuai untuk aku bertanya pada masa itu....sebab aku pun sensitif, aku peluk ko pun ada dah rasa aura kesedihan ko Ieda....hug for you dear, be strong.

Ha korang kalau ada nak buat event dan memerlukan menu special Kambing Panggang ni, boleh PM FB Zieda Zakaria yer...yang bertungkus lumus panggang kambing dari pagi sampai ke petang tu...suami Ieda la Yazie..tapi memang sedap dan marvelous la ...sampai sekarang aku rasa nak makan lagi...huhu...

Tak ketinggalan ....Save for Gaza...

Terima kasih Ieda dan Yazie di atas jemputan open house raya ni....inshaAllah ada jodoh kita ketemu lagi ye...service tip top dari korang....

7 comments:

Anum said...

seronoknya

syawalsimpsons said...

bila nak jumpe mung beb

Iela Fazielah said...

bestnyer.....

nad said...

sonok jumpa reramai!

Ieda Zakaria said...

Thanks jugak utk hg sbb sudi mai dr SP..
After 5 years kita bertemu balik..
sob..sob..sob..

el said...

dpt jpa ieda yer..
best best..skurangnya dptlah ieda semangat dr kwn2 dia :)

lynmunir said...

Meriah aktivitinya, salam kenal.