♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, August 13, 2014

Cerita Aidilfitri 2014 || Kita Beraya di Baling, Kedah pula...

Assalamualaikum....

Masih cerita ceriti 1 Syawal..:)
Selepas beraya di rumah Tokwan ak di Selama, kami gerak ke kampung suami pula...Baling, Kedah
Nasib baik kampung kitaorang dekat2 juga...hehe..

suami bersalaman dengan ayah kesayangan....Alfatihah buat arwah mak mertua...

 pun wajib setiap tahun bergambar satu family...hehe, Baba + Irfan sampin dah ke mana hilang..haha..

Kami lagi....

Pengantin Lama... hehehe...


 Sepupu2...hat belakang sekali tu bukan sepupu...mak saudara Irfan na.....hehe...


2 Syawal di Baling lagi...ada program besar2an....hehe
Lebih 700 ahli keluarga berkumpul....pertama kali ak dapat join nie...hehe

 sebelum tu pengantin lama nak berposing sat..hehe..



 Ramai kan......masuk harian metro ni....nmpk tak kitaorang kat belakang sekali..hehe..

gambar family sekali lagi..sbb 1 syawal ritu tak cukup korum...

Keratan akhbar...ak pun tak pasti bila tarikh masuk harian metro nie...hehe.

Meriah sungguh...ada yg ak tak kenai pun ada, kekekeke...
Yang penting dapat berkumpul reramai cam ni kan...bukan senang nak kumpul cam ni...

ok..nnti continue update lagi ye...
3 Syawal jalan raya di Alor Pongsu....Taiping...


2 comments:

Myra Jay said...

Selamat Hari Raya kak..
Mohon maaf andai ada salah silap terkasar bahasa ye :)

Meriah! siap masuk paper lagi :D

Norhasniza Khalid said...

memang meriahlah raya awak tahun ni..