♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Saturday, March 14, 2009

Sakura ala Malaysia

musim bunga di Penang, sedang hangat diperkatakan skrg org berpusu2 utk melihat sdiri & ambil kesempatan bgmbr kenangan ......termasuk juga la km...kekeke. smpi je kt sn ramai org sdg rancak berposing2 mgmbil gmbr. km pun apa lagi turut la serta, ye la sblm musimnya berlalu terasa seperti berada d Japan lak. betapa indahnya bandar bayan baru dihiasi secara semulajadi pohon-pohon sakura berbunga dengan lebat sekali, di sepanjang jln hadapan hospital pantai mutiara, jln hadapan PISA...merimbun bunga2an sakura gugur di bumi....hehehe..ayat x ingat. hahaha.. so km paparkan serba sedikit gmbr2 yg km snap. lets enjoy..

11 comments:

Gieyana said...

tu cantik posing tu!hehehe...

initrahartini said...

btol ke kat penang???macam kat oversea jer..hehe..lawooo~

mummYaeesh said...

ala rugi nih..nape tak tahu masa blk penang aritu??klu tak harus weols pun sama begambar sedas dua katanye...da dkt sgt da tu!adoi la!

zura said...

gie: hehehe...posing abis...
tini: penang la..kire oversea gk la, kt sbrg laut..hahahaha..
mummyaeesh: lorr ya ka, x ksempatan la nk bgmbr. x per tggu next year. hehehe

leadleedeea said...

akak kena tag~!!! sila ke blog lead yerrr..hehehee

naimahsidik said...

smpoi abis nie.. aku pon cadang nak p sana gak!! dapat men bunga pon jadik la kan!!!

Naimah SiDiK said...

cantik arr beb.. jeles nie beb. ada lagi tak

MIRA_SYAMIM said...

cantekkkkkkkkkkkkkkkkkknyeee.....

zura said...

lead...ok...akak ke blog lead...tag err..
naim - ada lg la rase..mai la smtara masih ada..hehe
mira - cantik ek...enjoy la tgk gmbr tu.

Nae @ Naz said...

haha nae pun baru pi sabtu lepas...baru buh dlm fster

zura said...

aikk...kak pun p sabtu lps..x jumpa pun ek..mybe g time x sm kut..hehe