♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, March 30, 2009

~~~TaG AgAiN~~~

......Layan Tag......


Download your favourite photo using effects at http://www.photofunia.com/

1. Do you think you are HOT? Yeahh….i HOT wife for my hubby….hahahaha…x de lah, nk kata aku ni hot x tau la….dr segi pandangan org cm mn. Kalu HOT marahkan sesuatu ke, kena panas ka…..yg tu aku penah la alami..hehehe
2. Why do you like this picture? I like….coz this picture ni adanya wajah2 kesayangan hamba, di mana jua ku pergi wajah2 mereka ku ingt selalu..wajah2 mereka berada paling teratas sekali dlm hati ku...my family & hubbyku
3. When was the last time you ate pizza? Hmmm last mkn dlm 2miggu lps x slh la time adik2 aku mai kitaorg order je….then diaorg delivery, domino’s pizza.
4. The last song you listen to? "Right here waiting for you"– Richard mark, dgr dr blog i la.....
5. What are you doing right now besides this? Duk tgk blog org…..hehehehe...
6. What name u prefer besides yours? Selalu org pggil zura, angah tu family aku yg pggil , then Ju’a pggilan tu sahabat aku Anwary masa study kt UUM dulu yg pggil nama tu ….tlekat la smpi skrg. ..lain2 nk prefer x dk dh kut.
7. People to tag
Rozie
Zue
Lead
Dik Zura
Ayuni
Ibu Arifa
Ladyila
Niza
Elly
Naurah
Ct
Munira

8. Who is no.1 – Dia la yg tag aku….so aku tembak blk la…wpun tau dia dh jwb…hahaha....yup kite org kwn since bujang, pernah jd housemate, then travel sama2…kekeke
9 No.3 is having relationship with? Relationship with her hubby la…coz dh kawin pun..suka tgk
muka dia sweet…....
10. Say something about no.5 – Suka tgk anaknya yg tomei itu….gmbr2 yg mgunakan camera yg canggih mmg cntik ditambahkan dgn kemahiran org yg amik tu sm....
11. How about no.4? kenal dia melalui fs, so smpi skrg still bchat dh tlh bkecimpung dlm blog lak.
12. Who is no.2 - Zue pun telah mentag aku so aku tembak ke dia blk…hahaha…aaa..dia
housemate aku masa bujang dulu keja sunshine sekali…kenal dia pun melalui kak aku. Best
kwn ngan ko gk Zue.
13. Others
No 6 – Ibu Arifa – kenal dia baru je, melalui alam blog ni la stay kt Penang gk.….nama Min kbtlan plak dia ni penah housemate ngan Zue…hehehe
No.7 – Ladyila dia pun br kenal gk….dia ni buka business cake skrg stay kt sbrg prai. Dia org kedah, kuala ketil kt ngan kg hubby ku .
No 8 - Niza – my fren kt office ni la, coz dua org je malay pompuan kt sini, then baik orgnya suka senyum dia org Klang. Dtg merantau mengikut suami tercintanya….hehe
No 9 - Elly – kenal kt alam blog gk ni….still proses megenali cute org nye..….....
No 10 - Naurah – blog dia comei…mcm org dia…hehehe…kenal melalui alam blog gk. Dia stay kt Bagan Serai dkt ngan kg abah aku Alor Pongsu.....
No 11 – Ct – kenal melalui Fs, coz kitaorg mengalami nasib yg sm, masing2 try to conceive. Now still contact. Best kenal dia.
No 12 – Munira- ni sahabat aku masa study kt UUM, teringat kenangan time study lak….kitaorg geng 5 org je…g mn berlima. Hahaha….cm geng skima jer….hua hua hua….free2 la buat tag wpun aku tau hg mmg bz sgt2….


5 comments:

Cho Zila said...

salam zura..
belajo kat UUM yerk.. akakler senior mu..
super duper senior sebab akak dah lama sangat2 keh! keh jumpa gak adik2 UUM...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slm kak...ya ka akak super duper la ni...kekeke...betemu gk ek adik2 ni...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

nasib baik kite tak kena tag

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

nk kena la tu ...nnti kite kasi ek..hehe

Naura said...

alamak aka..naura banyak hutang tag la..InsyaAllah naura try wat..menarik gak tag ni..huhu..