♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, October 3, 2014

Cerita Malam Tadi..

Assalamualaikum...
Salam Manis dari Keluarga kami yang manis, tapi mudah-mudahan dijauhkan dari penyakit kencing manis....hahaha..

Ya la..saya sekarang ni jarang update, hari ni muncul sebab ada je yang nak cerita...

Beginilah risikonya kalau duduk rumah atas langit...bersyukur ada tempat nak berteduh dari tak de kan..

Lari lintang pukang saya capai tudung, bila mana suami keluar rumah tengok apa yang berlaku setelah dengar siren abang-abang Bomba datang...terjerit dia panggil saya, cepat ayang..cepat....huhu..

Ada rumah kat tingkat 7 kot rasanya terbakar...nampak kepulan asap je keluar, tapi saya pun tak berapa pasti punca kenapa...nasib baik tak de kemalangan jiwa, dorang sempat keluar rumah..kejadian kul 9 malam lebih macam tu...

Tinggi woo saya tinggal..tingkat 17....risiko lift rosak pun penah berlaku kat blok saya nie...berkobar-kobar lagi rasanya saya nak pindah rumah bawah....huhu...

Itu saja berita hari ini....

ok semua....selamat bercuti, selamat menyambut hari raya aidiladha...saya inshaAllah cuti sampai Selasa, jumpa lagi ye korang....


5 comments:

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam zura,
Samala kita..
golongan ateh langit gitew..
tapi saya taraf rendah sket dari zura, tingkat 14 sajork he3

Ena said...

jenuh la yeh nak turun tangga klu lift rosak.. tp x pe la.. biar turun jangan naik.. hehe

Elya Roza said...

Penat wooo naik tanggaa klo lif rosak..

Z@i Z@mR33 said...

ritu sy dok tingkat 10.mmg slalu lif rosak tp cecepat depa repair.bln 9 ritu rosak dr pg tp smpai ke mlm pkl 11 x repair lg.jenuh menapak naik tangga dgn dukung anak 10kg.

lani kami dh pindah.dok flat gak tp tngkt 1 je...hihihi...

aswadz said...

mmg ssh kalo lift rosak. lagi2 kalo yg duduk tingkat belas2 nih.