♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, October 16, 2014

Gambar-gambar majlis perkahwinan mak saudara..

Assalamualaikum...
Salam manis dari keluarga manis kami...

sekejap ada..sekejap tak dak..
time rajin ada..time malas..senyap ja...

#throwback masa majlis perkahwinan mak saudara saya kat Selama,Perak
#04.10.2014

Antara gambar-gambar cung yang sempat dirakam....:)
[entry mengandungi banyak gambar..sabar k..]

Abah dan Mak selaku orang kuat aka tuan rumah...tp bukan buat kat rumah kat dewan kecil je...

Tahlil ..

Orang kuat sbgi photog family..hehe...

jangan terkezut...ni sepupu-sepupu ahkak ok...hehe..

Saya with Abah, Acu, Mak dah Ateh...

Ateh tolong jaga baby jap noh...mak baby nak soru...hehe

mereke berdua pun sepupu ahkak...kawan baik dorang ni...Peace!

..budak kecil dua orang ni pun sepupu ahkak juga...hehe...


jom pengantin selfie...gambar blur pula...

comey Mak Ndak saya....

kawan-kawan Mak saya...

new members in Mak Ndak's family...Pak Ndak

cantik gambar ni....Mak saya dan Acu...

sesi bergambar....

Pak Ndak dan Mak Ndak with Tok Wan..


Mr Photog pun nak ada kenangan juga....laki saya tinggi lagi...huhu..


My Sis..Ayong dan Ain..terselit hero saya kat situ...Irfan ada kawan memang tak kisah dah kat Mama dan Baba ..

adik-adik ku...

wefie guna camera gabak sat...

Jom gambar reramai...


tambahan lighthing tue...hehe..bercahaya


tahniah Mak Ndak dan Pak Ndak, semoga kekal bahgia hingga ke akhir hayat...Ameen..







cung! comey dua sepupu nie..


family mak long baru sampai....

mereka sepupu saya juga..anak-anak mak long..


wahhh ko...ni tak boleh blah, reaksi tanpa terkawal...Irfan selamba je boleh plak ambil gambar pegang tangan gegirl..sepupu tu, gegirl umor tua setahun dari Irfan je..hehe..

ko tengok..tak lepas tangan tau....haha, nak turun tangga pun pegang tangan sama-sama, tak dan nak snap picture...so cute!


Okeh daa...
nnti sambunng update lagi...
thks singgah sini..

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah
meriah gambar2 semua

aTieYusof Family said...

meriahnya...
cantik mempelai...moga pengantin akan kekal hingga ke syurga..amin..:)

idzwa kamaruddin said...

meriah :)