♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, October 14, 2014

Gambar sekeping dua di Hari Raya AidilAdha..

Assalamualaikum...

Salam manis di hari Selasa, Alhamdulillah walaupun lama tak ke sini..tapi hati masih lagi ingin mengisi ruang di arena blogger ini..perasaan tak macam dulu, tak seaktif dulu, tapi orangnya masih sama..hikss, ...inshaAllah kalau ada yang rindu, saya masih lagi update kat sini, cuma tak selalu...:)


Kisah Salam AidilAdha dah berlalu pergi..tapi saya masih ada secebis cerita di sebalik gambar yang ada...gambar tak seberapa, Alhamdulillah ada juga secalit kenangan yang bisa di simpan...hehe.

Kami bertiga pakai serba ungu, baju tak beli pun...pakai mana yang ada ja, Irfan nasib baik kebetulan baju melayu pak menakan dia bagi sama tema...hehehe.

Dah la penat tak habis lagi, kenduri kahwin Mak Ndak diadakan di Selama hari Sabtu sebelum raya, (gambar nanti saya update kat sini)..petang Sabtu tu juga balik ke Baling kampung suami...kita raya sana dulu.

Kita bawa Ayah berjalan raya...ziarah rumah saudara, sampai la lepas ke Kulim, rumah Pak Ngah (abang arwah mak mertua) ...lagipun hari raya tu, cuaca hujan sepanjang hari...memang lepak lama juga...hikss


Jarang nak dapat gambar reramai macam ni..Pak Ngah sporting...suka berselfie gak, Pak Ngah yang pakai baju melayu hitam duk kat tengah tu la....hahaha


Geram saya dengan budak comey ni...baru setahun lebih, dah pandai cakap sikit-sikit...cute kecik molek!..hehe

Ok itu aje gambar raya kami....hikss...
Nanti kita update lagi k...thks...



2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

meriah raya

lieyalatif said...

cantik tema byk purple ye zura...

ok la tu raya haji zura ade gak pakai baju kurung...lieya? nan hadooo hahaahaha..pakai baju biase jek pi mkn ketupat jalan raya haahhaah