♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Saturday, January 28, 2012

Aliff Irfan in Action..

AS salam….

Saja ada masa t’luang nie, teringat nak upload gmbr Irfan yg tbaru…tak la baru sangat…tapi lebey kurang smiggu yg lps la….mcm2 aksi muka dier, sonok tgk….huhu

Untuk kenangan…mn taw nnti dier dh bsr…rindu plak nak tatap gmbr dia masa kecik2…hehe.

22012012404

Masa zzzzzzz..mmg nmpk pp dier labuh…huhu

24012012417

Sweet Smile….i Likeee this….

24012012419

Hencem yer anak mama…(kenala puji anak sdiri..betui x? hehe)

24012012423

Nie aksi apa plak nie…huhu..

24012012430

Gelak mengekek2……lesung pipit…muahhhh…

24012012431

Saya dah besar Mama n Papa…tggu yer saya nk buli Mama n Papa plak…hihi..

25012012440

Khusyuk tgk per tue…..aksi meniarap sekejap je..x bleh duk lama….hehe..

25012012441

Tudia..smpi leleh air liur…..hahaha..Mama teringin apa yg x dpt tue ha…kahhhhh

25012012442

Saya suka bdiri…tak sabar saya nak berjalan nie…kekeke..

10 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

wah Irfan sudah meniarappp!! cepattnyerrr.. comell jek bila senyumm!!! geram auntie tengokk!!

AkmaFaizal said...

wah meleleh2 ayor liur..cepat ingat balik ape takdapat tu..leh si Irfan tu merasa..hehe

wantie said...

part lesung pipit tu yang eden tak tahan. ikut sape tu ada lesung pipit?

el said...

dah leh nerap dak bambam ni eh..comel sgt...:)

Dee said...

wah..ada lesung pipit..comelnya..

zura@iwan said...

@*∽ IZAN ∽*

aha dh meniarap...tp nk pusing bdn blk x reti lg..hehe...tu la senyuman mu menawan kalbu ku

zura@iwan said...

@AkmaFaizal

hihi..rasanya x de yg tingin sgt pon....

zura@iwan said...

@wantie

ikut aku la lesung pipit tue...hihi

zura@iwan said...

@el

aha dh....comey2..

zura@iwan said...

@Dee

tu la Dee...nmpk bila tsenggeh....