♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, January 20, 2012

15 Jan 2012: Irfan Genap 3bulan…

Assalamualaikum….

Alhamdulillah pada 15hb Januari br ni, Putera Tercinta Muhammad ALiff Irfan dah genap 3bulan, Weight 6.5kg, tiggi dah 62cm…..Alhamdulillah mbsr ngan sehat…Cepat masa berlalu tanpa kita sedari….


[Pertama kali Mr Papa mengeluarkan ayat2 dlm entry nie....ketika aku tak de kt dpn lappy…hikss]


Papa~muka dah iras2 mama dia dah..hehe,tp mata ada ckit2 Papa dia kot..???yg pasti ttp anak Mama n Papa..orite!

Mama~yg penting ada baka i dengan u ler.....hehehe...

16012012388

Papa ~Like father Like son..huhu..Cakcekak udang gamit 3x.

Mama~hahaha..tiba2 je

16012012389

Papa ~ Senyuman dan ketawa yg membuatkan ku hilang penat lelah kerja..adoi syoknya bila senyum dan ketawa,tp kalau nangis..adoiyai!!!

Mama ~ mmg setuju sgt....bab nangis tu besa la u, pengalaman utk kita....hihi, byk2 bsbr....

16012012392

Papa ~ Chak!aaa…Chak!aaa..Tercengang bila Mama dia buat lawak tk best..tp Papa dia juga buat lawak best..kukuikui.

Mama ~ amboi2....duk kata kita plak......Irfan tercengang sbb tgk camera tu le....hehe


**Lawak betui laki aku nie…….kahhh..kahh..kahhh…..sempat lg curi2 taip kt sini yer….


^-^ Auto Publish ENTRY.....kbykkan entry2 aku yg lps pon Auto publish gak...huhu...

4 comments:

el said...

wahhh 3bln dah 6kg...kuat mnm ni eh..biasalah boboiboy hehehehe

aku x npk lg ghope sape..hahahaha
tp ada skit2 cam muka iwan :)

wantie said...

wah.. semangatnya. dah 3 bulan. membesar bagai Johan ko yer.

meh sini pipi tu cik T nak cubit. geram tul aku tengok zura oi anak hang ni.

anak aku pipinya tak der la tembam cam ni. eeee.. geram. cium sekali mmmmmmuahhhhhhhhhhhhh!!!

zura@iwan said...

@el

aha...kuat minum gk...tp kuat men pon sm....hehehe...boboiboy kan...

tu ler...aku pon nmpk cm iwan sket..tp idung ikut aku le..kakaka..

zura@iwan said...

@wantie

smngt2 cam pak dier..hehe..

meh la auntie cubit...hikss....

ank hg nnti bsr kut pp tembam...