♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Saturday, October 1, 2011

Open House Sebelum Berakhirnya Syawal…

As slm….

Blog nie sllnya update ceta yg dh nk basi belaka….maap la yer…x sempat nk update plus mls sgt…nie tuan empunya blog tgh free2 n boring so update la seketika smntara ada masa….

Ekceli opn hse nie masa last w/end….rumah kwn hb kt penang nie gk, penah pegi sekali umah dorang, so this time kali ke dua la….syukur rezki kitaorg ari tue, dpt mkn pree…hikss…

P1140343

Tak tahu sbnrya opn hse ni gak sempena birthday anak dia yg no dua tue…aku pun x bw hadiah apa2 pon….huhu. Anyway hepy bday yg ke 5thn …nama lupa plak..sowy yer…hehehe..

P1140346

Jap2 mama potong cake yer….tima kasih pada tuan umah kerna mjemput…i’Allah kalu ada wat mkn2 lg jemput ler….hahaha…

Tak lepak lama rumah dorang, kitaorg rush nk balik rumah SP nak hntr brg yg tk brp nk guna kt penang nie…tak la byk sgt brg2 kt penang nie. Bila la nak menetap terus kt rumah SP nie….huhu.

P1140347

Sempat bergambar sekeping wat kenangan masa pewot cekci nie kt rumah SP, mcm amik gmbr dlm studio plak background kt blkg tue….hikss..

Tak overnight kt SP, kitaorg blk sbb kwn hb kt sbrg ada wat opn hsr gk….after magrib, we all gerak ke sn….and meet family Gieyana di sana…..hikss….

Alhamdulillah syukur mkn dgn kenyang……rezki jgn ditolak kan….hehe..

4 comments:

el said...

wahhh perutttt comey..bulat semacam jerk..gegel ke tew :)

zura@iwan said...

@el

hikss....bulat ke? sbb aku duduk kut...ada yg nmpk bujur...apa2 pon kita tggu bb kuar arr...tgk sapa yg teka betui..hahaha..asalkan sehat n sempurna...aminn...

Gieyana said...

rugi malam tue x mensnapkan diri kan..tetiba jd mls nk snap psl tekak x brp baik..ekekeke..

Uits..aku plan nk beli kusi cam uols gak..tp in the end x jd..ekekeke

zura@iwan said...

@Gieyana

tu arr...aku pon mls....huhu...

ye ke...aku pon adik laki aku yg ofer ni...hehe