♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, April 1, 2011

Lalalalalala......short je......

~Selamat bercuti di hari minggu...................

~InsyaAllah my parent nak datang ada kenduri......

~Hari Ahad nie, ada majlis pertunangan my Cousin di Teluk Bahang.....anak sulung Ateh aku....semoga semuanya berjalan dengan lancar....

~ Si dia pergi KL lagi ada kelas.......sian my laling, sabar2 ye....huhu..

~Owhhh malam ni jgn lupa layan Maharaja Lawak di Astro Prima jam 10 malam....hehe....kita enjoy bergelak ketawa...sure happening ni.....kahhhhhhhhh!!!


^~^ apa yg short? Short entry lalalala............hahahaha...

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

harap2 sempat la sampai termeloh before 10 pm mlm ni.
huhu..
aku mgm peminat tegar raja lawak dan sekutu2nya.
muahahhaa!!

zura@iwan said...

@Sidratul Muntaha

minta2 sempat la ko smpi ye..

aku pon sm beb...mau gelak guling2 ni..haha..hover taw...ahha

♥MAMASYAZA♥ said...

akak dah tgk maharaja lawak td, memang asik bergelak sakan depan tv, apapun akak tetap sokong SEPAHHH

zura@iwan said...

@♥MAMASYAZA♥

aha kan kak..gelak sakan...
ye ke? sy ok je semua...hehe...cuma Amir tu x lawak pon..huhu