♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, June 2, 2014

Random story...

Assalamualaikum....

Monday kembali...
cuti sekolah, ramai yg pakat pergi holiday bawa anak2 kan..
saya anak tak sekolah lagi..hikss..tapi tk holiday mn2 pun lah...

Selit sat....hero nie, rasmi monopod kemenangan Mama , contest selfie facebook Krukk Krakk Chocolate... rezeki2, tak berniat pun nak beli sebelum ni...dah dapat kan...

 nie la monopod tu....

Hujung minggu kelmarin, ada jemputan 3 kenduri, satu di Baling dua lagi di Kelantan...dapat hadiri di Baling kampung suami je, kelantan tak jadi nak pergi...tak pa lah lain kali.

Lepakking di sini setelah lama tak jenguk balik . Redha je la Baba Irfan ..kena gusti dengan anak...hahaha

Itu aje ringkasan cerita...
thanks uols...
maaf jika ada salah dan silap ye..

10 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rezeki zura tu menang Monopod tu.. lepas ni boleh selfie dengan si hero comel tu :)

Nad MamaZN said...

sakan berselfie la akak pasni sbb dah ada monopod hehehe
tahniah kak! :)

el said...

untunglah dapat menang monopod tu xyah nak beli dah..iols ni nak beli tp x beli2 gak hahaha

Siti Fatimah said...

untung dpt monopod free...tahniah

PearlVelvet SueQys said...

Salam singgah pagi. cerianya adik ni

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cahaya~

alhamdulillah..rezeki kan..
mls benor nk bergmbr skrg ..huhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

tak sakan pon nad...
rasanya br brpa kali je rasmi monopod tu..huhu..
thks nad

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

alhamdulillah..
rezeki kan...
beli la beb..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Siti~

alhamdulillah...
hg pon ada monopod dh kan..
rajin la berselfie nnti hg..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Pearl~

macih siggh sini..