♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, January 13, 2015

Irfan owhh Irfan...

Assalamualaikum wbt..
Apa habaq kawan-kawan ?
Tak sempat nak berblogging sekarang ni...
Kehidupan diteruskan macam biasa....
Bersama keluarga tercinta...
Ada yang tak kena maafkan saya ...
Hehehe...

Ada je nak cerita sikit pasal Irfan..sejak hantar kat nursery .
Alhamdulillah...Irfan ok....dah sebulan lebih kat nursery/kindergarden ni

 Selalu Mama yang ambil time balik..tapi kadang-kadang Baba balik awal, Baba yang ambil....

Kalau Baba ambil..cepat je dia lari kat Baba, cepat-cepat nak balik....tapi kalau Mama yang ambil...
Banyak alasan dia...nak main dulu kat playground, huhu....tak pa lah,..pergilah main dengan kawan-kawan, Mama tunggu dengan teacher...sampai principal pun ingat Mama ni teacher kat situ dah..haha..

Kelakar jadinya...tapi Mama penat menunggu juga Irfan weh....kena halau balik baru nak balik..wakakaka..

Semoga Irfan menjadi anak yang baik, bijak...mendengar kata, hormat orang dewasa...anak yang soleh dan beriman ya...


Ok frens..
Jumpa lagi...
Thanks drop by here...

1 comment:

Amanda Suria said...

Kira ok la tu ada peluang hantar dan amik anak..akak x merasa pun zura...huhu