♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, September 21, 2012

Setiap Pagi...Kadang-Kadang

[Pic frm Google]

Assalamualaikum....Salam Sejahtera, Salam 1 Msia....Salam Hari Jumaat Yang Mulia...

Pagi-pagi lagi dah tunjuk gambar makanan..haizzz jangan terliur dah yer, pasti semua dah sarapan pagi kan....saya jarang buat entry pasal makanan, tapi hari ni terpikir dalam kepala ni nak story kat sini....:-)

Boleh kata setiap pagi ...eh kadang-kadang la....saya sarapan nasi lemak cedok nie...since ada dua orang brother yang sudi menjual nasi lemak kat bawah office kitaorang ni, lori kecik tu je....saya memang suka, sambal dia pedas-pedas manis. Aduyai...rajin menternak lemak pagi-pagi gini tak elok juga....hahaha..

Dekat Office kitaorang susah nak dapat makanan jual murah gini...semua restoran-restoran yang mahal, tak daya la selalu saya nak terjah.....sekali sekala boleh la kalau teringin...hehehe. Tapi kan, saya lebih suka nasi lemak yang cedok dari yang packing siap-siap tu....nasi dia pun panas-panas boleh pilih lauk lagi, ayam goreng ada...ikan goreng ada...hihi...

Korang macam mana? suka tak nasi lemak? nasi lemak cedok ke or yang pack siap2? hihi..


#lawak tul....Mr Hubby dah perli kat saya pagi tadi..."dah balun nasi lemak ke?" kakakaka...

10 comments:

wantie said...

hahaha.. ayat best. menternak lemak.
aku suka yang dah balut siap siap. yang daun pisang punya la kan.

sebab kalau balut siap siap terasa keharuman daun pisang.

then kalau yg cedok ni, tangan aku suka sangat nak taruk lebih lebih. maka berlebih lebihla lemaknya.

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

sedapnya ...ayat org pantang nampak food semua sedap kekeke ..

Anonymous said...

dah katanyer orng mesia mmg x boleh lari dari nasi lemak lah kan, pagi petang & kkdg malam pown cari nasi lemak hehehe

+ e.z + said...

eB dari kecik pntg tgk nasi lemak daun psg. fav :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

ntah aku yg balut siap2 x brp best..suka yg cedok2 punya..kalau yg cedok2 punya lapik daun pisang lg la best...harum je...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Adlin~

hahaha...mmg sedap ..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

KA~

betui tu..org msia mknan nasi lemak x leh tiggl la..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

eB~

oo ye ke eB...dr kecik minat nasi lemak daun pisang ke...sy x brp..

Sidratul Muntaha said...

aku jarang mkn pagi..
lapo mcmana opun sanggup ku tahan
sdgkan aku tahu tak elok sbb lambat kurus.
huhuhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ayu~

aku cm mn kena mkn gk..
tp kalau mkn roti pon dh ok..hehe