♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, September 7, 2012

HOT STONE Grilled Burger | Satu tak cukup!

Kat Penang pun ada Grilled Burger....pestime saya try, itupun masa kitaorg pergi ke Sunshine Square, Bayan Baru utk beli barang.....2-3 kali gak ternampak ramai orang duk berkerumun kat lori kecil tue...rupanya beratur beli burger....

 Tigginya Irfan dari Mama...hihi..

Meh...apa kata kita try ..... satu utk saya...satu untuk hubby...

Kami order sama....daging grilled burger, ramai gak tunggu turn nieh. Stall nie betui2 belakang CIMB Bank....


Saya dah la peminat burger, kdg2 malam dinner burger jek....rasa burger ni satu, tak cukup plak...huhu. Dah sampai rumah....boleh minta burger hubby punya separuh...kahhhh! Sabar je saya.....tapi burger nieh mahal sket dari burger biasa tu....rm4...

Iklan gigi....ngeee....
Sunshine banyak kenangan di sana, tempat saya mula2 bermula mencari pengalaman berkerja....pergi kerja just naik bas...lepas tu jalan kaki...naik lori...hahaha. Walaupun saya kerja bahagian office, tapi turun padang juga tolong operation site...jadi wrapper di waktu kala ada One Day Sale...best tue...memang penat, kerja sampai kul 12malam...hihi. Owhh kenangan ! Alamak saya dah melalut la nie....saja suddendly teringat kisah lama la kan...hihi.

Alhamdulillah sekarang rezeki dah berumahtangga...eh bukan tangga...rumahflat...kekeke..dah boleh pandu kereta sendiri....bawa anak di sebelah lagi.....syahdu bila teringat kisah dulu, aku dah semakin meningkat usia,huhu...

# Mak asyik tanya jadi ke tak balik kampung weekend nie...InsyaAllah saya cuba Mak...Mak rindu saya ke rindu cucu hero sorang nieh? hahahaha...[haippp...macam la mak saya baca blog nie... hihi]

12 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Zura

saya belum cuba lagi buger grilled

wantie said...

rajin nya anak teruna kecik ni bermain embun memalam.

nanti leh try.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Wslm Atuk

saya pon br try je...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mak pak dia kaki jln...kena la ikut..

idak nk tiggl kt sapa la kan...

Unknown said...

mana hang tau .. entah2 mak hang ado blog tau ... mak2 now dh canggih ...

fuh burger tu moist btl ye..

ALoNa CintamaniszLite said...

Kenangan mmg indah utk dikenang wlpn satu ketika kenangan itu ada pahit manisnya.....kerana sebagai manusia..hidup kita mmg pelbagai rasa..

el said...

aku dah try
boleh lah nak makan
aku tgh cari beger homemade kt penang ni

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hahaha...mak aku srh buat utk dia lg ada la weh...

sedap gk burger tue..bleh la nk rasa kan..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

betui tu kak....kita sbgi manusia ini..ada pahit manis kehidupan...

semoga kita menghargai setiap pjalanan hidup ini...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

boleh la kan...nk rasa...

ada satu lg burger, kt kubang semang x slh aku..blm try lg..

x sure tu homemade ke ntah..nnti aku usha..

Myra Jay said...

Owh dekat dengan sunshine ye...

Dah lama tak ke area situ :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aha...dkt ssq je....

mai la try ..hehe