♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, September 20, 2012

Segmen||Bloglist Kesuma Angsana

Assalamualaikum.....

Oh ya....lama tak join Contest/GA/Segmen kt blog, dulu-dulu rajin juga la...... hari ni tak de apa sangat nak update, saya merajinkan diri untuk menjoinkan diri dalam Segmen yang dianjurkan oleh blogger kita yang dikenali sebagai Kesuma Angsana .

Saya baru aje mengenali KA..kenal di alam maya gak ler....dia rajin juga datang ziarah blog saya...begitu juga saya kadang-kadang ada masa saya ziarah blog KA juga....so dengan adanya Segmen yang dianjurkan oleh KA nie..bagi saya bagus untuk mengenali sahabat maya dengan lebih rapat.....betui tak KA? Saya nak join Segmen KA nie, sebab saya juga nak mengenali KA dengan lebih rapat juga.


Jom sama-sama memeriahkan Segmen ini dan yang nak mengenali KA sila la ke blog Kesuma Angsana, cepat-cepat selagi masa masih ada.....sebelum 26hb September 2012 jam 12tengahari tau!....

Terima kasih juga buat KA yang sudi mengenali saya ! Senyum Mesra...~_-

12 comments:

wantie said...

selamat beramah mesra. aku join dah kelmarin.

Anonymous said...

tq sudi join ye, sgt2 KA hargai tau!

kurus said...

akk x buat layieee huhuhu

+ e.z + said...

gd luck dear... :)

Tengku Puteri said...

err..ari nih baru 20 hb..ada 6 ari lg..hee

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

tu arr..tgk dh hg join klmrin..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

KA~

thks KA...hrp2 kita tsenarai la ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

k.Ieda~

x per kak masih ada masa lg..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

eB~

thks dear...jom join..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Tengku Puteri~

bleh lagi tu nk join...masih ada masa kan..

Kharisma said...

singgah mencari sahabat

Al-Fathcom said...

kunjungi sahabat
dari segmen yang sama
http://alfathcom29.blogspot.com/2012/09/bloglist-kesuma-angsana.html