Kek pemberian ikhlas yang tak seberapa ini dari daku n en suami sempena menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 5 tahun anak menakan en suami.Last minute mama Tasya bgtau daku n suami nak buat makan2 utk besday Tasya, so kalut la cari hadiah plak...naseb baik Tesco sebelah opis je kan...hadiah pon daku beli brg keperluan sekolah jerk.
Ye la nak beli brg mainan dah bosar pon si Tasya ni, dah masuk sekolah....baik daku bagi hadiah berkaitan ngan sekolah, lgpon mama dia pon ckp cenggitu....hikss. Lunch time kelmarin lepas makan trs gi terjah Tesco. Dapat la jugak mende yang aku cari tu.
Besday girl tersenyum simpul pabila dapat kek yang ada karton Doreamon(spelling hentam jerk!)...kahhhhh!!!. Daku tak sangka Tasya mengidamkan kek yg ada Doreamon tu. Kuat instinct daku noh...perasan!!!
buat hajat......kelakor ko..
Lorrr.....besday sapa ni....Adik yang beriya2 nak blow the candle lak...x per besday Adik next month kan, nanti celebrate same ngan Mak Long yer....hikss..
Mr Hubby still berpakaian uniform tu....sian dia...balik kerja terus terjah Bayan Baru...hikss..
^_^ Haku tak glemer la plak kat n3 nih.....x per la tgk muka haku sll pon jemu gak kan..kan..kan..daku sendiri cakap korang tak cakap pon..