♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, May 5, 2010

Alhamdullillah...bertambah ahli keluarga....

Alhamdullillah selamat sudah kenduri cukur rambut & doa selamat hari tu.....bertambah lagi ahli keluarga Tokwan aku. Tokwan aku dapat sorang lagi cucu lelaki, Mak menakan a.k.a Acu aku selamat melahirkan bb laki baru ni...hikss.

Aku ngan suami balik ke kg aku hari sabtu tu jugak....kenurinya malam, sempat la...wpon hubby sebenarnya keja weekend br ni. So ahad pagi, kitaorg dah b'tolak balik ke Penang. Tak per la...yang penting dapat tengok bb...kahhhh..

Syoknye pegang bb.....tambah2 baunye yg sgt2 wangi....geram tgk bb aku cium dier smpi rimas dibuatnya...hehehe....

Moha Amar Danish.....hencem ni bsr2 nnti...bangga plak Acu aku tu nnti..kekeke..
Sesi bergambar ngan ibu dalam pantang plak...hikss.
Budak comei duaorg ni....adik aku n anak menakan...
dua org ni tak leh berenggang....asyik menyakat jerk...
Adeiii.....awat snap cm tu...nmpk lubang idong bb la...kahhhhhh...sian dier...
Duk dlm ribaan aku...menguap la plak....hehe...syok kut..


pstt; aku nk tambah ahli keluarga gak....semoga misi ku berjaya...doakan ku yer kalian...hehe

16 comments:

fazilzura said...

TAHNIAH ..

dap kan bu bby .. syokkk jek

[-suziey-] said...

cewah..amik berkat wei insyaAllah...

zura@iwan said...

fazilzura~

maceh2....

aaa dap kan...baunya...sgt2 berahi..wakaka...

zura@iwan said...

suziey~

duk amik berkat je la aku kan...hasilnya blm ada lg...huhu...

Gieyana said...

Tahniah utk Acu hg..aku bila nk tmbah nie! x lg kot..

zura@iwan said...

Gieyana~

maceh2.....hg nk tmbh gk ke? jom tmbh...ngeeee

wantie said...

Tahniah..buat Acu hang. Hang dok chooom baby tu. sampai rimas..

sian kat dia. meh sini baby tu aku nam chooom plak. hiks..

afdni said...

aminnn.. harap2 termakbul la doa zura nnt yer..

zura@iwan said...

wantie~

maceh2....hg nk cium kena mai kg aku ler....hehehe...x per nnti aku blk aku tlg cium on behalf hg yer...kahhh

zura@iwan said...

afdni~

amin....insyaAllah ada rezki zura kan...

el said...

x lama lagi la tu..amin..hehehehehe

zura@iwan said...

el~

insyaAllah el...x lama lg la ni...

Dee said...

tahniah dpt sepupu baru..eh..betulkan sepupu..

pearls.. said...

comels baby...

zura@iwan said...

Dee~

aaa mmg sepupu...sepupu kecik2 belaka...ehe

zura@iwan said...

Pearls~

bb mak menakan....bb mmg comei kan...