♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, April 27, 2010

Haloo....zura in the house!!!

As Salam kengkawan semua....

Fuhhhhh....tarik nafas dlm2.......then hembus.....lega rasanya....bukan buang angin yer...kahhhh!!!

Alhamdullillah daku dengan jayanya dapat gak mencipta satu entry utk pertama kalinya setelah menyepikan diri dari dunia memblogging nie. Tuan empunya blog ade....cuma berlegar2 di dunia fesbuk. Maap kengkawan yg ada bertadang ke sini yer...daku tak akan hapuskan blog ni, cume kurang sket nak berblogging dan kemalasan yang amat sgt....kekeke. Blog kengkawan pun tak sempat nak terjah.....hehe..ampun2...

InsyaAllah....kalu daku rajin daku singgah blog korang yer.

Ok lah....nie hanya entry permulaan jer ni, nak amik feel dulu la katakan...kekeke.......tggu yer akan di sambung entry strsnya.. Tak de la citer menarik sgt pon...besa2 aje.....janji hapdet kan...kan..kan...

Hmmmm....agak2 aku ni hadpet sebulan sekali jerk kut...kahhhhhhhhh....

Pstt; Kak Alona kita bkn mogok....cume malas & takde cite menarik...kekeke..

8 comments:

[-suziey-] said...

zura...aku rindu sama kamu laaaa..mane n3 nih..

zura@iwan said...

suziey syg~

hahaha...jap ler nk buat nnti tggu free yer...

ko rindu blog aku ke rindu orgnyer?kekeke...

fazilzura said...

zura fazil in the house ..

beb, ko g mano menghilang lamo .. kalau ko dtg kl x roger.. mmg nk kene gigit ler kan ..

afdni said...

adusss..lamernyer zura menyepi yer..

Gieyana said...

mmg malas pon nk update kan..ku gagahkan diri ja..2 kali seminggu..kira ok ar kan...hahahaha

zura@iwan said...

fazilzura~

wahhh..ko dtg gk ek blog aku nih..maceh syg...hehe

insyaAllah kalu aku dtg kl aku rojer yer...mybe bln 5 aku gi shah alam ler...hehe

zura@iwan said...

afdni~

yap mmg lamer giler...hehe

zura@iwan said...

Gieyana cyg~

aaa mmg pon...thp otomen dh pon mlsnya...hehe..ok la tu hapdet gk kan, haku ni...sbln sekali...kahhhh