♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, March 17, 2011

Baru jejak kaki di sini….kelakar la plak…hahaha

Alhamdulillah syukur....berjaya gak daku akhirnya meng"Up" entry terbaru ni...walaupun cite ni sepatutnya diupdate dua miggu yg lepas nie..kakaka......tak kesah lah, asalkan cite je apa2 dalam blog nie....sian plak tgk blog ni dah nak bersawang kan...huhu...dan jeles gak tgk kawan2 sentiasa ada entry baru setiap hari...hikss....
P1130404
P1130405
View ni daku snap dari tingkat 6 flat umahku...di tingkat 6 ni lah ada playground....yg pertama kalinya ku jejaki....kahhh..kahhh..kahhh..gelak pada diri sendiri...adeiii.. Daku ngan suami stay kat sini dah hampir2 4thn lebey tue...tapi ku pun tak sure playground kat floor mana...hahaha..
P1130403
Kerna nak bawa Ain main di playground tue...jadi kitaorg tpksa cari, dapat tau gak akhirnya setelah tanya kat sorang budak yg stay kt flat nie......hehe.. besa la aku mana ada baby lagi....so tak de la nak terjah tmpt cenggini....
P1130406
P1130407
My Sis dan Ain yg kadangkala menjadi peneman setia aku ketika En Suami tsyg pegi ke KL kerna attend class.....nasib baik mereka stay dekat ngan aku....terima kasih sgt2 kakak yg tsyg....
P1130408
P1130409
Ain yg sgt happy dpt main playground walaupun tak byk sgt mainan kt cini..jadilah melepaskan geramnya...hehe.


Moral of story~ kena la rajin terjah menerjah kalu duk tmpt baru, tak pun jgn malu bertanya..hahaha......

** Autopublish entry gak.....kerna masih tak dpt nak berblogging di tmpt kerjaku..huhu

Friday, March 4, 2011

Kaulah Segalanya

Mungkin hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang kuinginkan
Di saat-saat ini
Kau takkan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Tuk mengatakan yang sesungguhnya

Kaulah segalanya untukku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakanmu
Tiada lagi yang kuharap
Hanya kau seorang

~Broery Marantika~

Lagu petikan di atas ini adalah lagu yg ditujukan oleh En Iwan utk wifenya Pn Zura..tapi kali nie....isteri tercintanya nak tujukan balik lagu ini utk suami tersayangnya iaitu En Iwan.....terasa sayang sangat mendalam terhadapnya...mmg tak dapat melupakan mu walaupun sejenak cuma...huhu.

Counting his birthday....hehehe..dont know nak kasi adiah apa...but he always said...tak nak apa2...bazir duit je...but i know he sure want baby. ..kan??.hehehe...sbr ye sayang....Allah itu Maha Pemurah.....banyak2 kita meminta pada Dia agar diperkenankan....dan apa yg kita impikan akan ditunaikan tak lama lagi.....amin....Percaya pada rezki Allah...itu yg pasti....yg penting kita happy bersama kan....hehe.


~ Edisi entry romantis ngan jiwang sket rini...hehehe..


Perfume Lagi...Suka3x...

Wahhhh...tak sangka, ritu dapat perfume frm hb tsyg sempena adiah b'day, ni dpt plak lg perfume dari sahabat tersyg.......Alhamdulillah rezki.....

Tapi jgn salah paham yer.....nie bkn hadiah sng2 nak dpt nie....ada syarat2nya......kena la join GA di link Nie dari blog Gieyana...tapi dah ada pemenang pon, aku la salah sorang pemenang tue...tak caya? gi ke entry yg bertajuk Saya Yang Muda! nie...

Entry GA aku di link Nie, telah menyentuh hati dan menarik perhatian sahabat ku...tak sangka ekceli......tp ayat2 dlm entry tue..adalah tulus ikhlas dr hati ku sdiri...hehe...Terima kasih Gieyana kerna memilih ku sbgi pemenang yg bertuah dan telah memiliki perfume yg wangi ini....semoga sentiasa murah rezki yer......semua ini kebetulan kan...aku join GA sahabat senegeri, dan telah bertuah memenanginya.....semua ini telah ditetapkan kan ...syukur...

Aku nie susah sket nk beli perfume yg berjenama nie.....sekali ha...mai smpi dua perfume dapat serentak......syukur2....

~Boleh tukar bau2an la aku lepas nie......MB dan BS..hehe..

Thursday, March 3, 2011

Burger.....Sedapppnye.....


Memang hungry pon....lapar mkn burger...hahaha...aku mmg suka makan burger.....tapi aku lebey suka burger yg jual kt gerai2 tepi jalan tu je....dari mkn burger yg mahei tue kan....kepuasan burger tepi jalan rasanya lebey afdal...hahaha. Korang cam mn plak?

Kadang2 kalu rajin arr...aku masak sdiri je burger kt rumah...tp guna roti gardenia je...save2...hehehe.....baru nie...dinner dah mkn pun burger....burger special plak tu hubby beli...hehe....cam tak puas plak....adeiiii...


~ Opsss....nak gi jumpa abg "Toi" jap....hehehehe...smbil nk gi cari idea....hehehe..

Wednesday, March 2, 2011

Dapat Souvenir Frm Bandung

Seorang sahabat nie dari Perlis yg kasi ….dier ngan family dier ritu pegi cuti2 di Bandung…ku saja lawak2 minta souvenir…tgk2 dier nk kasi…macih byk2 ye sahabat..

2502201111025022011111

Sampul Urusan Seri Paduka Baginda tu…ingt kut dapat keja dr jabatan kerajaan ke..hahaha…Ea kasi FM Bandung dan dua keychain….sonok2 sgt……sygggg kt ko Ea…hehe….