♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, August 26, 2013

Weekend | Intro Sikit..

Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera..

Haiii...makin lama rasa makin dingin gak blog aku ni...suram sebab jarang update, then aku sendiri pun now tak de masa nak blogwalking rumah kawan2..kat rumah memang tak de berukban ..guna by phone online memang tak ler...spend with family lebih afdal kot..hehe.

Now nak share sikit intro cuti hujung minggu aku dan family kecil aku baru nie..(picture is taken using by camera handphone )

Sabtu ~ 24hb Ogos 2013

 pergi ke Alor Setar / Kuala Nerang bersama dua hero saya yang smart nieh....:)

Ziarah raya + ziarah baby sahabat di Kuala Nerang...lepas tu beraya di rumah kawan sekolah dulu di Alor Setar...

Ahad ~ 25hb Ogos 2013

 Balik pun dah lewat malam sabtu tu...so kita overnight at rumahku syurgaku di Sungai Petani....lepakking seharian di sana, tambah2 hujan pula...haihhh...asyik tidur je ...huhu..


sebelum balik ke Penang kita sempat berposing kenangan di sini, hahaha..nak reshoot raya lupa bawa balik Baju Raya ..hhuhu..

Hero dan heroin filem sendiri...sayang sangat sama kamu wahai hero saya yang handsome..!

 Ahad malam we had superb dinner with my BFF...Alhamdulillah terima kasih dear, kawan nak belanja itu namanya rezeki...rezeki jangan ditolak...hehe.

# full story + more picture coming soon yer.....will update later...

Terima kasih singgah sini yer kawan2....saya hargai kunjungan anda semua di sini....


4 comments:

Unknown said...

cantiknya rumah mu.. pndai deko2 kan..tkyah nkpggil eric..hehe

el said...

amboi kemain hero heroin..sejuk ehhh hujan2..hahaha

best lah hang..mcm2 aktiviti ado

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Fiza~

biasa2 je umah kita tu fiza..
dlm gmbr nmpk lawa kot..hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

kahhh...hero heroin filem sdiri la beb...hehe

alhamdulillah...dpt spend bsama klrga time cuti kan..