♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, August 26, 2013

Baru la anak lelaki namanya..haha..

Assalamualaikum...Alhamdullillah kembali lagi di sini, lambat nak masuk blog hari nie...:)

Hai semua sahabat-sahabat tersayang..harap semuanya dalam keadaan sihat yer, saya dan family alhamdulillah sihat semuanya..:).Ada dua-tiga story nak share kat sini gak...cuti hari minggu family kecil zura@iwan beraya ke belah utara sambil jumpa sahabat + ziarah sahabat dalam pantang. Sementara mood kaki ni suka nak berjalan kan...kalau time malas, tak daya la nak berjalan. 


Nak update sikit kat blog nie pasal hero kecil sorang ni sebenarnya...story lain nanti saya share yer. Peel baru dia la ni..dah pandai panjat belakang kereta kat bonet tu...risau tau saya, takut jatuh tempat alas tu...bukannya kuat....larang tak mahu turunnya dia. Bila suruh turun..pandai cakap "a mau..a mau" hahaha. Jatuh, tersembam dah biasa kena dah...walaupun tara duk jaga-jaga tu, luka sana sini...huhu, baru ni dah kena kat dalam kereta tu la....pakai seat belt dia keluar...kan dan tercium deskboard depan keta....luka taw muka dia...ak ni nak nanges tengok luka dia...dia lepas kena tu, cergas balik....hahaha. Now mama naik risau nak bawa kereta dengan irfan jek...huhu.

Seorang anak laki yang bijak, aktif....hehe..

#betui orang cakap bukan senang nak jaga anak ni kan...kena banyak bersabar, semoga saya dan suami sabar .
 

2 comments:

el said...

dulu aku yg letak alana kat atas dasbboard..ngis2 dia kena buli ngan mak dia..hahaha yelahhh bila lagi kan nti dah besar...teringat diorg time kecik2..
tgk selesa je irfan dok kt blkg bonet tu..carefull en. daddy drive ea bw pelan2..takut terjatuh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

hg mmg suka buli...aku suka buli gak kasi dia smpi nangis..haha...tp kdg2 kesian..huhu..

dia sdiri naik blkg bonet tu beb..risau aku....dh ter"eksiden" pon beb..dia tercium deskboard dpn keta tu..huhu...luka dh kt tepi mata...huhu..