♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, April 9, 2009

TeNtAnG diRi Ku...

Tag ni dtgnya dr rozie...thanks ya....hrp2 terima la ya diriku seadanya...kekeke...

Nama Timangan anda:~
Zura, Angah, Ayang, Ju'a...

Anda seorang yang:~
aku sorg yg simple je..merendah diri juga kadang2 but pd certain2 part la,kalu thp pijak kepala ni x leh biar la. aku juga happy go lucky mcm org len, sbbnya aku dpt hidup bahagia bersama2 dgn lelaki yg telah membuatku bahagia...iaitu Suamiku syg...aku ni x suka bermusuh ngan org, kalu bleh x mau putus hubungan ngan kwn2. kalu tgk muka aku ni cm sombong ke, maaflah....tp kalu dh kenal aku, insyaAllah tahu le aku cm mn. aku kdg buat lawak gk..ckp lepas je..suka gelak.. lagi aku ni sorg yg suka jln2, tgkp2 gmbr buat kenangan(rozie sorry ek kalu sm lak ngan ngko minat kite, x tiru na...kekeke). byk lg nk describe psl aku ni....tp x mau la lebih2..lgpun kite pun x tau org len describe kite cm mn kan.....

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:~
Mak Abah aku dan Suami.....mak&abah mmg istimewa dlm hati aku, kerna mereka tlh mendidik dan membesarkan aku dgn x kira penat lelah dlm kehidupan yg sederhana....jasa mereka tetap dikenang. Sygggggg sgt mak&abah....Suami ku mohd irwan bin talip, he is the best for me...teramat istimewa juga dihatiku..dia membahagiakan aku, seorg yg penyayang...caring...x berputus asa, bleh terima sikap & perangai aku ni...kekeke...dia membimbing aku dan menyokong aku.

Lagu kesukaan anda:~
Semua yg sedap didgr...yg x membingitkan telinga..

Makanan kesukaan anda:~
seafood like udang, ketam...western food pun aku suka

Warna kesukaan anda:~
ya...aku mmg suka pink dr dulu higga skrg...also like purple & white....soft2 color i like...

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:~
biasanya wallet, handset & kunci keta n umah la ada dlm beg aku....

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:~
x de nk nangis lg la sbb duk happy je la ni......mls mau pk mende sedih2....hehehe.. x tau la masa2 akan dtg, coz kite juga akan merasai tangisan. x kan always happy kan...ada gk sedihnya...

Tag rakan anda:
sapa2 yg jd my follower or yg visit blog aku ni sila la buat....free2 layan la ye..

4 comments:

Gieyana said...

hahaha..dh jawab rupernya...aku tau, mmg hg pon kaki jalan2 n bergambor cam aku!hahaha..best woooo jln2!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hahahaha...tau x per....

joegrimjow said...

smoge sentiase bahgia cam skrg

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

joegrimjow...terima kasih insyaAllah moga bahagia selalu...