♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, April 20, 2009

~~AYAM PERAPAN AKU~~

lawak title aku ni......ayam perapan lak, perap nk bg bertelur ke apa??? hahahaha....jumaat mlm br ni aku telah btgkus lumus membuat ayam BBQ utk gathering pada pagi sabtu... 1st time nk buat, resepi abang yg tolong cari. apa2pun sedap ke x sedap x tau err....ada kekurangan hrp la d'maafkan..hehe. so ni lah hasilnya ayam yg telah siap dilumur dgn bahan2 yg d'kisar dan akan d'perap sblm di bakar pada esoknya, ni juga hasil ptolongan dr my sister, Ayong...

nnti kite tgk n3 strsnya...stlh ayam ni d'bakar

6 comments:

zue_annie said...

sedap2 bila dah dibakar....lain kali buat lg pastu pos kat aku hahaha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue; ala....aku rase cm besa je pun...hehhee...hg puji sedap..ok eerr..

Qib said...

woo,.
bestnye wat BBQ

:D nk ase sikitt

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

PINQIB: hi...mmg best...nk ase ke meh la trn penang

Gieyana said...

Bleh bg resepi nnt erk...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie; nnti kite bg ek...hehe