♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, March 23, 2011

Tak Bleh Pakai Handset Canggih Sket Kut....huhuhu...

Tiba2 je entry pasal Handset yer.....hahaha...

Daku rasanya tak boleh pakai handset canggih sket kot, canggih la bagi aku...nk beli yg beribu riban x dapat dek non........mula2 dulu pakai handset nie....

Nokia navigator....mmg beli sepasang la...laki bini....aku hat kaler merah..pompuan kan..hahaha...then handset ni duk buat hal...repair sekali, lps tu buat hal lg...smpi nek tensen arr...handset hubby ok jerk.....kekekeke...smpi yg tukang repair tu kata, baik tukar lain la....sbb handset ni dah problem, sensitif....dia punya LCD tu....mslh....sbr je kan....tukar pon time ada duit la kan.....time bonus...hahaha..

Then we all decide beli baru...trade in handset lama tu......Ku amik E5...hubby pun nk tukar gak, konon nk kasi lebey kurang sm la ...dia amik C3...hehehehe.....besa la, kalu gadget baru ni....semua b'kenan......ni dah beli handset ni....mai hat baru plak..hahaha. Tapi ada mslh gak...handset yg aku pakai...leh tiba2 buat hal...baru je pakai taw....menyampah aku, tiba2 off dan tak leh on2....huhu....naseb baik still dlm waranty....pelik tul....hubby pakai elok je kan...kakaka. Hantar nokia centre, diaorg kata mslh software....so skrg handset tu dah kembali ke tgn daku.....ilang gak le ctc nombor aku yg aku tersave dalam phone tu....huhuhu.....

^~^Baik aku pakai handset spare aku yg cokia tue...tak de buat hal pon...jatuh b'debuk pun still tak gelong...kakakaka...asalkan bleh guna je...hehe..
^~^ nak kata handset tu AP...dah cek ngan nokia centre...mmg Ori....mcm2...lps ni nk tukar lg ke? hahahaha...

Sekian terima kasih......hahaha...

8 comments:

ibu qaleesya said...

haha bertuah badan boleh tukaq bila-bila masa perlu kan.. dah lama xbeli phone baru.. uwaaaaa

ak yuyunz said...

adeihh.. kalau tgk hset mmg menguji keimanan.. phewww!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@ibu qaleesya

ni cheq tukar time ada duit la ni...lgpon trade in...hehehe...x mmpu nk beli sll le....sekali sthn kut.....hahaha....

-Nureen- said...

biasa la.. nureen pon pakai yg biasa ja.. janji sng nak call & sms.. hhehee...

iii tukaq hanset mcm tukaq baju ja.. best la..

SyaNa said...

awat laki ko pakai elok je..hahaa
aku ni pakai 2 hp
1 nokia yg ade torch light tu
aku suke lg hok tu
jatuh relax jek
hahaaa

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@-Nureen-

tu la psl...ingt nk pakai yg cm tu je...sng call n sms.....dh phone tu buat hal kan....tpksa la..

haizzz...idak la smpi cm tu...byk duit x per la...ni kerna tpksa tukar daa.....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@SyaNa

tu la psl weyy..aku mmg x serasi kut hset canggih ..hahaha

ok arr..pakai 2hp..tp still ok..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@yunz_02

peminat gadget hp ke...hehe