♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, March 30, 2010

Story Lama...

Setelah lama tak berhapdet blog ni...daku dengan rasa segan silunya kembali ke cini..hikss. Tambahan plak, external hard drive ada problem sket dalam tue aku save segala gambar so tak dpt nk hapdet plus malas2 gituww...kahhhhh.


Nak story cite lama lah, citer daku last two weeks masa aku balik kampung aku tanpa hubby. Hubby ada game volleyball kat Alor Setar tapi dier balik kampung aku juga masa hari Ahad tue. Sempat celebrate besday hubby bersama family aku, my mum buat kek khas utk my hubby tue...terima kasih Mak....

Balik kampung tgk gelagat adik ngan sorang anak saudara aku yg menciut hati nie...sgt happy...
Kitaorg adik badik melepak petang slps blik dari pasar petang..hikss..
Lama tak interprem kt blog nie...nah satu peace...
Kek untuk hubby....hasil kerja keras Mak aku ngan aku yg tolong sket2..hikss...Tima kasih banyak2 Mak. Kalu sapa2 yang duk di kawasan Selama, Perak nak order kek atau kuih miuh boleh la order kat Mak aku..hehe...
Mak aku buat jugak....dapp2 tau....


Masa on the way balik dari mana ntah....nampak Matahari yang begitu besar, nak terbenam.. SUBHANALLAH...cantik sangat....


pst; lps ni tak tau bila plak daku nk hapdet nie....huhuhu.....

18 comments:

N A N I E said...

Tempting sangat pandan layer tuh..:)

Suziey Ahmad said...

waaaa sedap itu kek...terror mak ko yek mendeco:)

kuih ijo tu kuih ape wei?

wantie said...

seronok bila dapat berkumpul dengan keluarga. terasa rinduku untuk balik kampung semakin menebal. tak sabar aku nak balik next week.

rindunya aku pada mak aku nih...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nanie~

hehehe...tergoda gituww...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~

mak aku mmg pandai buat2 kek nie...aku je tak mgikut jejak..hikss

yg tu pandan layer x slh aku..hikss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

aaa mmg sonok....lepak2 ngan adik badik aku...cuma sorang je tak de ada kt Shah Alam...idak cukup la km adik badik..hikss

x per nnti hg blk la....

ALoNa CintamaniszLite said...

brp ek mak zura charge utk kek pandan layer tu??
Mmg sedap kalo kuar dari peti sejuk ni, hoho..
Lama akak tak gi beli dh ni, ngeh..
Buat tak reti.

Kalo mak zura terer masak...mesti zura pun ada bakat cenggini..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Alona~

hmmm tak tnya la plak...hikss..kalu akak nk order bleh zura tanyakan..hehehe...

zura tak terer cm mak zura ler...malu2...

Anonymous said...

beb , akhir nye ko timbul jua..

eh kuih ijau tu kuih pe.. sib baik aku lum ngndung, kalau x .. wajib ko pos kat aku ..

** kek home made , dap nyeeeee

Norsyakiela said...

waaaaaaaaa org suke kek yg kaler ijau tue,apetah nmenye...memang suke sgt2x...sedapppppppp

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

fazilzura~

aaa timbul jua aku ek...wpon dh bkurun la gamaknya tak hapdet ni...

pandan layer ...dap tau....mak aku arr mmg pandai bab2 buat kek & kuih2 nie...

Dee said...

wah..lama betul x apdet blog eh..sedapnya kuih2 tu..kalo kt sini..dee dh cilok dh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Firsya~

aaa dap...tu pandan layer...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~

aaa lama x hapdet...ni pon susah benor nk hapdet..hiksss

dap gk la..

afdni said...

sedapnyer cake tu.. nak cket..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

afdni~

nk ke? kena dtg cini srh mak sy buat ler...

bspotgurl said...

budak-budak memang selalu happy je kan?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bspotgurl~

budak2 diaorg hepy je la...x de mslh perlu dipkn lg..hehe