♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, September 17, 2009

CERITERA & MEMORY CINTA


Sungguh terharu aku bila ada orang yang sudi mencantikkan lagi picca2 aku nih....picca2 di atas ada hasil insan seni yang terlalu kreatif dari seorang yang bernama En Zam a.ka. zamdotcom.

Dia sendiri yang menawarkan diri untuk mengedit picca aku, seorang sahabat yang baik hati tak kedekut ilmu.....aku ekceli tak jangka dia dah copy gambar aku dari blog nih.... so excited mula2 dia cakap dia ada edit picca aku, tak sabar menunggu. So kelmarin baru dapat dari Zam.

Terima kasih Zam kerna sudi meluangkan masa mengedit picca aku & hubby nih, memang look nice....I LIKEEEEEEEEEE..................hubby aku pun suker...nanti kalu ko tengok ada picca aku yang ko b'kenan ko edit la lagik ye....hiks..hikss..hikss..

**Semoga kasih sayang & hubungan kami suami isteri kekal hingga ke akhir hayat.....suka duka dilalui bersama....**

18 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. memang cantk sgt

Dee said...

zam mmg baik kan zu..dia pun slalu tlg dee..

ibu_umairah said...

cun gambar......so romantik

Norsyakiela said...

tersangatttttttt la lawa

el said...

gmbr korg semua lentik2...
tu psl jd cantek
cer gmbo2 aku tu haaa
kahhhhhhhhhhhhhhh
kot mn pun x leh edit
sbb gambo semua cam klako..kahhhhhhh

wantie said...

aku suka gambo yg kedua tu.
Dia edit cantik.

Aku nak bagi kedit gak ar kat zam.com tu

ALoNa CintamaniszLite said...

Akak suka editing gambar ke 2 tu..cantik ler. Lagi menyerikan gambar yg mmg dlm pose yg cantik, hehe..

Suzana Ikram said...

romantic nyer.. moga jodoh kekal selamanya ye..

Anonymous said...

a'ah ;a sis, cun da pic ni stlah d edit.
minx url incik zam,,...t nk suro die edit gk, ngee~

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cutemiut~

hehehe...org yg edit la bg cantik...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~

aa tu la dia x kedekut ilmu..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ibu umairah~

hehehe...tenkui2...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Firsya~

kekeke....amboi tsgt lg tuh...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

ha la weiii...kena la lentik2...kahhh...aku pun bkn jenis lentik sgt weii....jenis lawak gk km nih...
try hg buat aksi lentik & hb hg sure cunggg...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

aaa zam tu mmg kena bg kredit kt dia...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

CintamanisZ~

tu la kak....kite bljr la pelan2...ehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ikiqzana~

tenkui ye..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Bukan Sinderela~

aaa mmg dia pandai edit...
tu kak dh link kan zam tu...amik kt citu..