♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, July 5, 2009

Date Wif SAHABAT..

Entry nih adalah update untuk Friday night last week ye, actually aku ada Date ngan my best fren masa zaman sekolah2 dulu...Hang mengingatkan aku ketika d' zaman2 sekolah dulu la....mmg best giler...Kitaorg memang berkawan dari sekolah menengah lagi, Alhamdullilah sampai sekarang still contact. Aku kalu boleh tak mau lost contact ngan semua member2, tambah2 kawan lama masa sekolah dulu. So skrg masing2 sudah berkawin dan ada anak pon...aku je blm..huhuhu.....kalu ada gambar dulu2 la nak je aku paparkan kt cini..kekeke..tp mslhnya dulu kan x de camera digital x de la, yg ada gmbr guna negatif tu..kakaka..

Kawan aku ni datang Penang coz amik Post Basic kt Hospital Pulau Pinang selama 6bln, dia ni Nurse dh berkhidmat sbgi Jururawat d'Langkawi dh lama..aku tumpang gumbira kawan aku dh berjaya. Masa mula2 dia datang register nak amik post basic tu kitaorg dh jumpa, tp aku x tgkp gmbr daa..so skrg dia nk abis Post Basic sblm balik ke Langkawi, kitaorg dating2 dulu...Makcik nih...nak aku bawa dier gi beli brg, so aku bw gi Giant., Bayan Baru...malam tu lps Maghrib aku trs kuar gi amik Makcik nih kat umah sewa dier...


Interprem muka aku la...dh itu pompuan malu nk tgkp gmbr lak..geram aku...
(Muka aku yg letih..tp kerna kamo aku rela...kakaka..)
Dia nih pemalu kalu nk amik gmbr....malu gatai..

Masa tengah date2 bagus ngan Makcik nih...Hubby aku call, dia ajak follow dier gi Futsal kat Mak Mandin, Seberang Pulau nuh, lagipun si Gie pun follow hubby dier so ada la member gak..Kebetulan kawan aku nih dh abis beli, brg yang dier mau tak de lak..so aku rushing la balik umah lak nk amik Hubby coz kat kul 10pm dh, dia nk start futsal kt sana kul 10.30pm. Si Zana ni aku ajak sekali la..coz tak puas err chit chat ngan dier..sembang2 psl kisah muda2 dulu...lawak2...


Zana....my fren, masa aku keja kt Langkawi..dia la bw aku ronda2 gk..
Thanks la weii...

Masa sekolah dolu2...kite len kan...skrg masing2 dh berubah
but hati tak berubah ...

Anak sape tu......tselit di tepi pagar..kekeke

Letih dah laki aku.....

Nureen tak mau pandang la...dier sudah garu2 kepala...mengantuk...
Jam sudah menunjukkan kul 11.30pm...

Sudah abis daa...cepat2 mgntuk dh nih...

Kitaorg sampai kat Penang kul 12pm lebih dh, Sian hang Zana hang dh la kena keja pagi sabtu tu..sorry na, lgpun bukan selalu jumpa hang gini kan...Walaupun mata sudah letih mgntuk mcm Nureen daaa...tp dlm keta aku ngan Zana still pot pet2 sembang pasal kami.....tak abis2.....bila nak jumpa hang plak la Zana...rindu aku pada kawan2 yang len...huhuhuhu...


~oppsss ENTRY aku nih panjang benor...citer weekend belum sempat nak kabor2kan...
ada masa teman kabor2 la yew..

16 comments:

Gieyana said...

Aku jer x amik photo pon kt situ...hahahahah.....
~ dok layan mood menguap jer...:D
~ kesian lak kwn ko tue ken keja yer...sm cam aku la...:D

Anonymous said...

muaha2.. ada gk kadang2 org mmg malu nk bgmbr kak. kwn ora pun ader cmtu.
hee.
hihi.. jumpa kwn lama mmg best.
hrp oea x last cntnc ngn yang len cm akak.
huhu..
peace. *_*

Rizziela said...

bestnyer dpt jumpa kawan lama..member sekolah plak tu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~aku tau hg mmg mgntuk time tu mood nk bgmbr sudah ilang...kakakaka..
~tu err lyn mguap jerkk...
~aaa dia keja kul 7am tu....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cik Zahora~aaa dia mmg sj malu2 giteww susah nk amik gmbr dier sorang2...ya zahora mmg best, sembang x abis la ingt2 kisah2 lama...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Rizziela~best la ziela bknnya sll kan...lgpun masing2 dh ada haluannya..

Mrs. Simplicity said...

wah, lama nye laki aku tak beriadah. perut pun da buncit skit. kena soh dia ber futsal balik ni. hehehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

alyyani~hehehe...laki aku beriadah pun,perut x trn2 lg muncit tu..kena sll exersice la

Neeza.Areef said...

ade dua benda belaku klu jmpa kwn skolah
sama ada x tau nk ckp ape..atau telalu byk nk dicakapkan

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

neezareef~aaa kdg2 blaku cm tu kan.....smpi x tau nk smbng apa...tgk org gk..keke

leadleedeea said...

sis gie menguap x tutup mulot...weehehehee~!! akak, seronok kan jumpa mmber lama kan? x boleh tido laaa tuh pas jumpa kan...asik teringat zaman dolu2...hehehee~!!

Suziey Ahmad said...

waaa jmpe kwn lama gituh..tetap gie enteprem tau...(ayat cam xpueh hati jek..hahaal:p)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

leadleedea~keja mguap je sis gie tu..akak pun lyn mguap gk...mmg sonok lead dpt jumpa kwn lama nih...aaa x leh titon lps jumpa tu..tingat kembali zmn sek mmg best...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~susah gk nk date ngan kwn lama nih...tp sekali jumpa best gk...Gie mmg kasi dier inteprem gk...ko jeles gk ek...ala sj aku nk bg lg jeles...kakaka

Naimah SiDiK said...

salam zura.... wargggg tu zana ke??? iskkk berubah snagat2kan. rasanya cam tak kenai kalau jumpa kat baling nie..
nywa jumpa dia lagi kim salam tu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Naimah SiDiK~salam....ye la zana la weiii....mmg berubah la..anak pon dua dh..kekeke...x kan x kenal hg pon muka stay cm tu...kakakaka
insyaAllah kalu jumpa dia aku kirim slm..dia nk blk AS dh JUmaat nih...