♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, March 1, 2013

Lunch Date with Nureen Lagi...:)

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Jumaat yang Indah!

# Alhamdulillah Zura@Iwan Giveaway dah berakhir....terima kasih banyak-banyak pada yang sudi support saya, harap-harap lepas ni kengkawan masih nak datang blog ni okeh...nanti saya akan umumkan siapa yang bertuah itu yer....harap bersabar..Love uols!

#Sebelum nak habiskan entry Trip ke Langkawi nie..saya selit entry lain dulu la yer...:)

~~~~~~~~~~~~~


Terima kasih kerna sudi menjadi peneman lunch date aku yer...walaupun kadang-kadang bukan tiap-tiap hari, tapi bermakna yer...sorry hari date tu, memang tak bawa coklat dari Langkawi kasi hang rasa...sebab rojer last minute. Nak rasa mai umah...hikss. 

tengok muka saya yang tak sihat tu...actually tak nak keluar lunch, nak pesan kat auntie cleaner tolong belikan sebab rasa tak larat, tapi Nureen ajak makan restorant dekat bawah office saya, tak per la..tak payah saya nak menapak pergi Tesco...huhu .....

 selalu saya makan berselera je..tapi that day macam down sikit...

 Nureen pun tak sihat..tekak sakit...so dia ambil menu berkuah nie....

 kalau lunch..saya jarang order air, hari tu order milk hot water sebab rasa sejuk sangat badan ni...huhu.

Nureen lenkali jangan jemu nak lunch date ngan aku yer....bila kengkawan lain hot mama nak date lagi nie...masing-masing busy la tu yer....:)

#Alhamdulillah hari ni dah ok sikit badan ni..cuma batuk tak ok lagi, 
sakit tekak saya bila batuk..malam-malam tak leh nak tidur..huhu

Love+Peace
ZII


8 comments:

Anum said...

salam jumaat yang indah
semoga 1 march membawa kebahagian dlm idup
hehe

wantie said...

lepas ni aku tukang tengok je la korang lunch date.

nantilah citer

ALoNa CintamaniszLite said...

untong zura ni ofis dekat bebeno ngan tempat2 makan cenggini, ye...

el said...

dua2 muka npk xsihat..alololo siannyerrr...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Hanum~

ameen...
thks hanum

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

anak hg dh naik van kan..
bleh la date.hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

k.Alona~

tk untung pun kak..sy dkt ngan tmpt mkn mahal pun...mmg jarang sekali nk gi..haihhh..jenuh tu kak..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

mmg tk sihat weh...huhu