♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, July 29, 2011

Kelahiran: Tahniah Wantie

Assalamualaikum...
27072011114
Jangan salah faham yer, aku admit baru ni bukan bersalin lagi...then baby dlm picca ni bukan baby aku...tp baby sahabat aku ...yg kebetulan admit utk bersalin sehari slps aku admit...kira aku shbt yg pertama la tgk bb dier....hikss..perasan!..ye la, after dia slmt bsalin...dia msge aku "Wei aku dah banak"...aku yg excited trs turun ke wad dier nak tgk...hahaha..
27072011115
Baby girl si Wantie ni.....sgt la cerah, comeyyy sgt.....tahniah shbt...penantian hg selama 6thn utk mempunyai zuriat perempuan pada kali ni, Alhamdulillah telah tcapai.......seronok aku tgk hg dh slmt bsalin....Tahniah sekali lg dr aku n iwan.....

Doakan aku pula yer...thks sbb ritu sempat gak melawat aku masa aku admit...hehe...

6 comments:

farhana aka isteri fakri said...

comel...

el said...

dah beranak pun puan watie kita..tahniahhh
comel anak dara dia

::NureeN:: said...

daku ketinggalan.. Alhamdulillah dh selamat.. comel...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@farhana aka isteri fakri

aha comeyy kan...gerammm

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@el

tu arr...cpt masa blalu kan...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

@::NureeN::

x per..br je dia bsalin.